Avatar billede turnpike Nybegynder
23. november 2002 - 16:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lyd i XP m. ECS k7s5a MB

Hej

Hvad skal der til for at XP kan bruge den on-board lyd som sidder på ECS k7s5a MB? Er det nødvendigt med specielle drivere?
Avatar billede nixon Juniormester
23. november 2002 - 16:55 #1
installere de driver der følger med på CD´en .. sis 7012 .. tror jeg det er  ..
Avatar billede nixon Juniormester
23. november 2002 - 16:57 #2
havde selv prob . hvorfor jeg installerede et andet lydkort "efter at havde fjernet anbord lydkortet fra bios´en " .. det var dog ikke en god ide ... damn jeg havde prob .. 2tal ustabil .. derefter prøvet jeg igen at installere sis driverne .. og VUPTI det virkede .. kan dog ikke få begge porte til at sige noget :( ,, men den ene virker :=)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
23. november 2002 - 16:58 #3
Det skal slås til i BIOS og derefter skal du have de rette drivere...
Avatar billede nixon Juniormester
23. november 2002 - 17:02 #4
er det ikke slået til som default .. "mener det var i på mit"
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
23. november 2002 - 17:02 #5
Jeg ville dog kaste 100kr efter et SB PCI 128 og droppe det on-baord lydkort... Jeg har kun oplevet konflikter med det, og lyden er absolut ikke god! Ikke på mit mobo, i hvert fald...
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
23. november 2002 - 17:03 #6
Jow... Det er slået til som default! Men det sutter max :oP
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
23. november 2002 - 17:06 #7
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
23. november 2002 - 17:07 #8
Den første er til V3.x!!!

Dette er til de andre bundkort :o)

ftp://ftp.ecs.com.tw/driver/sound/cmedia/9738xp021.zip
Avatar billede taskmgr Nybegynder
23. november 2002 - 17:45 #9
Prøv at se i windows' update:
www.windowsupdate.com