Avatar billede beanworld Nybegynder
22. november 2002 - 18:42 Der er 11 kommentarer og
9 løsninger

Billigt web-hotel

Hej!

Er gider I ikke smide nogle links til nogle web-hostere som i kan anbefale, og som er blandt de billigste. Jeg så gerne at det var nogle udbydere I selv havde positiv erfaring med...

Mvh. Chr
Avatar billede htm Nybegynder
22. november 2002 - 18:44 #1
Avatar billede loss Nybegynder
22. november 2002 - 18:44 #2
azero.dk Meget god erfaring super service.. fra 60.- hosting med det hele

cliche.dk MEGET billig, ikke vildt hurtig service, men efter skiftet af mysql server kan de godt anbefales til prisen. fra for 10.- er du fuldt booket :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. november 2002 - 18:46 #3
www.starthotel.dk  (jeg er inhabil)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. november 2002 - 18:48 #4
startfirma>> er starthotel ikke kun for folk der starter eget firma? Det har jeg hørt her på e!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. november 2002 - 18:56 #5
james_t_dk> Begrænsningen står på forsiden :)
Avatar billede virus Nybegynder
22. november 2002 - 19:05 #6
LOOOL startfirma er økonomien så langt nede at du benytter muligheden til at reklamere for dit eget firma, du ved jo at dine betingelser slet ikke hører til i webhotel-klassen...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. november 2002 - 19:06 #7
virus> Hvad mener du?
Avatar billede schaefner Juniormester
22. november 2002 - 19:08 #8
www.wannafind.dk < Har selv side hos dem og er fuldt tilfreds
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. november 2002 - 19:08 #9
Virus>

Er starthotel ikke et webhotel eller?
Avatar billede prodic Mester
22. november 2002 - 19:14 #10
starthotel.dk kan jeg personligt anbefale - skiftede for nyligt til selvsamme webhotel, og indtil videre har det været en fornøjelse og mon ikke det bliver ved med at være det :)
Personligt har jeg ikke oplevede problemer med de mere avancerede features af den simple grund at jeg endnu ikke har afprøvet dem, men jeg formoder at servicen er på højde med "velkomsten"(læs:tilfredsstillende)
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. november 2002 - 19:49 #11
www.cliche.dk der har et lidt dårligt ry for manglende kunde service, men jeg har selv et af mine hoteller hos dem og har ingen problemer overhoved
Avatar billede sunkist Nybegynder
22. november 2002 - 21:27 #12
www.bestil-webhotel.dk er billige og deres support er i top.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. november 2002 - 23:28 #13
Avatar billede flse Nybegynder
23. november 2002 - 10:15 #14
Hold dig langt fra Azero ... de har den dårligste service jeg bar prøvet hidtil, men er til gengæld gode til at sende fakturaer ud!  :-/

Kan varmt anbefale www.rackserv.com, de ligger dog i mellemklassen rent prismæssigt, så det afhænger af hvad du har brug for mht. diskplads, web-mail, script/database-support m.m. hvilket webhotel du bør gå efter.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. november 2002 - 10:49 #15
flse>www.rackserv.com virker ikke, så de kan man kalde et stabil webhotel.

/per
Avatar billede pfp Nybegynder
23. november 2002 - 10:50 #16
Avatar billede martinfjensen Nybegynder
23. november 2002 - 14:00 #17
Hejsa! Jeg kan varmt anbefale www.cliche.dk Her får du mest for pengene. Vær opmærksom på, at du skal vælge server i c30 webhotellet. Jeg vil anbefale windows2000 server der understøtter asp!-)
Avatar billede flse Nybegynder
24. november 2002 - 09:39 #18
hoejrup> selvfølgelig virker www.rackserv.com  .. du har sikker skrevet forkert i din browser  :-)
Avatar billede boooboo Nybegynder
24. november 2002 - 09:44 #19
windows2000?!?!? - ASP!?!?!?!

Vælg FreeBSD (Længst oppetid, kun PHP)

Mrting -> Kom over den til den gode side! ;)
Avatar billede ALS Praktikant
25. november 2002 - 15:11 #20
www.starthotel.dk
Jeg er skiftet fra Tiscali til StartHotel og har fået et væsentligt mere stabilt web-hotel, med mange flere features, MEGET bedre support og så til en en 1/10 af prisen af hvad jeg gav før.

Det er ikke altid at pris og kvalitet hænger sammen. Det er Tiscali i hvert fald et bevis på :o)