Avatar billede webstationen Nybegynder
22. november 2002 - 11:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fede desigens

Hejza jeg søger et fedt desigen til min pc er der nogen der kender nogen nice sider hvro priseren er mega lave ????
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. november 2002 - 11:11 #1
Design til din pc ?
Avatar billede cdc Novice
22. november 2002 - 11:14 #2
webstationen--> prøv lige at brug to minutter på dit spm. så folk fatter hvad du taler om. Eller er du en meget travel person...?

/cdc
Avatar billede cdc Novice
22. november 2002 - 11:15 #3
Nu er casemodeing meget, hvad er det specifikt du søger efter f.eks.
Avatar billede Spotgun Seniormester
22. november 2002 - 11:21 #4
Hva' med at være utraditionel og lave et anderledes case-mod end bare lige det sædvanlige vindue i siden og lidt kulørte lamper?

Hva' med at proppe din computer i en attache-mappe, indstøbe den i tætnings-skum eller smelte den fast på en god solid konstruktion af legoklodser? :-)
Avatar billede cdc Novice
22. november 2002 - 11:25 #5
Eller pakke den ind i vat, så larmer den ikke, så kan man komme en julmand på den her i disse tider, en ægte jule comp :o)
Avatar billede Spotgun Seniormester
22. november 2002 - 12:23 #6
http://www.g-news.ch/articles/nhp200nc/

Sådan skal det sgu gøres... :-)
Avatar billede bonkerz Nybegynder
26. november 2002 - 21:14 #7
Avatar billede webstationen Nybegynder
28. november 2002 - 14:13 #8
/cdc jeger en mega travlt person da jeg står op kl 03:00 for at worke til kl 12:00 s¨sover jeg ca 2 timer da jeg komme hjem osv
Avatar billede webstationen Nybegynder
04. december 2002 - 22:41 #9
hmmm igen der har noget jeg kan bruge =(
Avatar billede webstationen Nybegynder
04. december 2002 - 22:41 #10
lukket