Avatar billede erlandsen Seniormester
20. november 2002 - 00:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Outlook UDEN exchange server

Jeg har lige instl. Office 2000 med Outlook.
Desværre valgte jeg til min fortrydelse at instl. med Exchange server men det skulle have været helt alm.
Selv om jeg sletter Outlook og instl igen - beder den hele tiden om enten "MS Exchange Server" eller "Internet E-mail" når jeg åbner Outlook.
Hvordan får jeg en alm. Outlook?
Avatar billede knightmare Nybegynder
20. november 2002 - 02:20 #1
Erlandsen

Gå til kontrolpanelet og i POST eller MAIL følge instruktionerne. Når du får præsenteret dine email konti kan du blot vælge atfjerne den her.

Knightmare
Avatar billede erlandsen Seniormester
22. november 2002 - 14:41 #2
Nej - så bliver man bedt om at installere en "information service".
Jeg har prøvet at af-/geninstl. office - men får stadig ikke mulighed for at anvende Outlook "normalt" (altså uden "Exchange Server" eller "Internet E-mail") da den åbenbart gemmer informationen i regedit.exe.
Nogen der har forslag til hvor jeg skal slette i regedit.exe?
Avatar billede platman Nybegynder
22. november 2002 - 14:45 #3
Men hvis du ikke vil have Exchange Server skal du vel blot vælge "Internet E-mail" og skrive data for din POP3-server eller hvad du nu skal bruge, når det ikke er Exchange.
Avatar billede erlandsen Seniormester
22. november 2002 - 15:13 #4
Det har du for så vidt ret i - men nu har jeg f.eks. "Services" i stedet for "Accounts" o.s.v.
Avatar billede erlandsen Seniormester
22. november 2002 - 15:15 #5
For info - har jeg nu selv fundet løsningen...
I "Options" - "Mail services" kan man vælge "Reconfigure mail support.
Avatar billede erlandsen Seniormester
22. november 2002 - 15:50 #6
test
Avatar billede erlandsen Seniormester
22. november 2002 - 15:50 #7
jeg kan ikke lukke spørgsmålet???
Avatar billede ellermann Nybegynder
24. november 2003 - 09:07 #8
Du har faktisk lukket spm. I.O.M. du accepterede svaret fra knigthmare 22/11-2002 14:41:44.
Alt er i orden, nu skal jeg bare selv have fundet ud af at løse samme problem med exchange serveren
Avatar billede erlandsen Seniormester
24. november 2003 - 18:10 #9
I "Options" - "Mail services" kan man vælge "Reconfigure mail support.