Avatar billede bredum Nybegynder
19. november 2002 - 08:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Statestik og ASP

Jeg har lavet en statestik, hvor jeg bruger COUNT(*) i Mysql for at tælle poster i tabellerne. Så bruge +-/* til resten, men når jeg når over 12 poster begynder der at forekomme meget lange response tider. hvordan gøres det nemmest det med at udregne en statestik ved hjælp af ASP og MySQL?? kan man lave et dynamist array hvor man ligger alle databaseværdierne op i og udfra denne udføre beregningen? eller hvad er bedst og hurtigst??
Avatar billede kovalt Nybegynder
19. november 2002 - 10:42 #1
Det lyder ret underligt.... jeg har selv en Access DB hvor jeg har over 1.000 poster jeg regner på og der er ikke ret lange ventetider.....
Avatar billede stampehansen Nybegynder
19. november 2002 - 15:00 #2
Prøv at poste din SQL kommando
Avatar billede bredum Nybegynder
20. november 2002 - 07:52 #3
jeg bruger count(*) og lægger den værdi ovre i en variabel og disse beregner jeg så på.
Avatar billede bredum Nybegynder
20. november 2002 - 15:24 #4
Set objRs = Conn.Execute("SELECT COUNT(*) AS variabel FROM tabel WHERE navn = 1")

også ligger jeg værdien ovre i en variable. dette gøres så 20 gange om det taget omkring 20 sek inden resultatet vises (",)
Avatar billede bredum Nybegynder
24. november 2002 - 17:41 #5
lukker