Avatar billede dallas16 Nybegynder
17. november 2002 - 23:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opløsning

Jeg har sådan en bærbar Armada 3500 med en 13,5" skærm.
Er det et eller andet men kan gøre for at få en større oplsning på skærmen end den nuværende 640X480

Hvis jeg forsøger kan man ikke ændre det. Det er som om man kun får lov til at vælge denne opløsning.. ?
Avatar billede sekam Nybegynder
18. november 2002 - 00:02 #1
Har du hente den nyeste driver til den?
http://www.compaq.com/support/files/armada/us/index.html
Avatar billede kraka Nybegynder
18. november 2002 - 00:12 #2
En Bærbar har den opløsning en bærbar har. En fladskærm er lavet til en bestemt opløsning og det er den man skal bruge, så kig i din manual eller på nettet hvad din skal kunne.  MEN hvis den kun kan køre 640 x 480 må den være meget gammel, eller også bruger du en forkert driver som sekam skriver.
Avatar billede trustanubis Nybegynder
18. november 2002 - 00:21 #3
du skal hente den sidste nye driver. hvis det ikke ændrer noget så kan den ikke gå højere op i opløsning
Avatar billede trustanubis Nybegynder
18. november 2002 - 00:22 #4
du skal hente den sidste nye driver. hvis det ikke ændrer noget så kan den ikke gå højere op i opløsning
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. november 2002 - 00:23 #5
Det er dit skærmkorts driver der bestemmer hvor høj en opløsning som du kan køre i. Hvis du har den rigtige driver til dit skærmkort, kan du ikke opnå højere opløsning, har du derimod ikke installeret den rigtige driver til dit skærmkort, kan det afhjælpe problemet.
Avatar billede kraka Nybegynder
18. november 2002 - 09:02 #6
Trustanubis og aovergaard >> Det er jo det jeg har svaret ;-?
Avatar billede dallas16 Nybegynder
18. november 2002 - 14:32 #7
Efter installation af den nye driver kunne jeg sætte opløsningen til 1024 x 768
Tak for hjælpen...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. november 2002 - 15:00 #8
kraka > rigtigt og også som sekam skrev i sit svar 1/2 dag før dig, bare formuleret på en anden måde. Som du også kan se ud fra at det er dig som alligevel fik point har måden som det er formuleret på også en betydning for om hjælpen er forstået.
Avatar billede sekam Nybegynder
18. november 2002 - 17:24 #9
Well, kan du så vælge større opløsning nu?