Avatar billede mimse Nybegynder
16. november 2002 - 00:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Læsestof til HomeSite

Hej!
Jeg ville bare høre om der, var nogle derude, som ved hvor man finder noget læsestof til HTML Editoren HomeSite. Fordi jeg fået fat i en demo version af programmet og vil derfor prøve at lave en hjemmeside.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. november 2002 - 00:51 #1
Den egen hjælp er nok bedste - og da det er en ren tekst editor er det bare at skrive løs :)
Avatar billede avlund Nybegynder
16. november 2002 - 00:54 #2
Homesite? Er det program ikke efterhånden blevet udfaset?
Avatar billede hono Nybegynder
16. november 2002 - 00:55 #3
kender ikke homesite. Men hvis det som pelkjaer siger er ren teksteditor ville jeg begynde her: www.html.dk . Det handler ikke om homesite, men html, sproget man laver hjemmesiderne i, i homesite.

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
16. november 2002 - 00:57 #4
et mere præcist link: http://www.html.dk/tutorials/html/
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. november 2002 - 01:00 #5
Homesite er ikke udfaset. Homesite+ følger jo med Dreamweaver MX.
Avatar billede mimse Nybegynder
16. november 2002 - 01:16 #6
Mange tak!! Troede bare der fandtes noget læsestof til det, for det gøre der jo til så mange andre programmer. Men det er der ikke noget at gøre ved. Jeg må bare prøve mig frem.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 18:21 #7
HomeSite lever skam endnu, jeg har aldrig brugt andet. Måske fordi man kan downloade en slags extensions, som man så selv kan tilpaase hvis man vil.

Et simpelt men stærk program, der bliver bedre med tiden. Absolut pengene værd!