Avatar billede bils Nybegynder
15. november 2002 - 22:18 Der er 7 kommentarer

HJÆÆLP MIG

Jeg har to spørgsmål:

1. Hvad er "The Pepsi-Challenge"

2. Hvis nogen af jer kender "Cycling Manager 1"
  Når jeg går ind i spillet og har sat mit hold og skal til at køre løbet kommer der hele tiden en besked som hedder "UDP Handshaking". Hvad betyder det?
Avatar billede fido82 Nybegynder
15. november 2002 - 22:20 #1
prøv at lave en passende titel næste gang
Avatar billede bils Nybegynder
15. november 2002 - 22:26 #2
Som f.eks...??
Avatar billede zeroxer Nybegynder
15. november 2002 - 22:26 #3
ved det ikke
Avatar billede jefa Nybegynder
15. november 2002 - 22:39 #4
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. november 2002 - 00:03 #5
UDP er en slags TCP med den forskel at alle datapakker ikke skal bekræftes og gensendes hvis de ikke er modtaget. Denne protokol egner sig til lyd og billeder, hvor det skal gå hurtigt og jævnt, men det ikke betyder så meget hvis der mangler en bit i ny og næ.

For pepsi-Challenge se her

http://www.cysasoccer.org/pepsicup.htm
http://topspin.usta.com/tourny/7/1/8/2/5/1/default.asp

For bare at vise to siden
Avatar billede ronster762 Nybegynder
16. november 2002 - 01:12 #6
The pepsi Challenge er så vidt jeg ved bare et udtryk, for når man laver en blidtest på noget. Kan man smage forskel, er det rigtig cola eller ej. hvorfor lige pepsi fatter jeg så ikke helt ;-) hehe
Avatar billede nstenberg Nybegynder
16. november 2002 - 04:26 #7
<!-- kommentar start -->

1) Intetsigende overskrift.
2) Brug google til at søge efter "Pepsi Challange" - det tager ikke over 10 sek. før du får et svar.

<!-- KOMMENTAR SLUT -->