Avatar billede max_max Nybegynder
15. november 2002 - 11:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logo ønskes

Jeg skal bruge et logo, som skal bruges på en hjemmeside og muligvis også på brevpapir.
Navnet på logoet skal være "Viden til Vækst".

Specifikation:
Tekst: Viden til Vækst
Der skal indgå 2 farver (+ evt. sort)
Det skal også kunne ses i gråtoner
Formen skal være vandret rektangulær
Størrelsen skal være variabel, dvs. høj opløsning (fra 4 x 2 cm til 20 x 10 cm)
Fil-format: Det bestemmer du

Idé:
Jeg forestiller mig et logo med teksten i forgrunden og med en grafisk fremhævning, evt. i baggrunden.
Logoet må gerne udstråle konservatisme og være i en klassisk udformning, uden dog at være kedelig.

Såfremt der kommer gode forslag vil jeg gøre mit for hurtigst muligt at lukke spørgsmålet og give point.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2002 - 12:03 #1
De fleste designere tager penge for at lave et logo, der kommer på brevpapir, da det er "fysisk" arbejde, og derfor gavner 200 points slet ikke...

Så hvis jeg var dig, ville jeg flytte indlægget til sharksforum, og give nogle penge for det...
Avatar billede max_max Nybegynder
15. november 2002 - 12:17 #2
Jeg ved godt, at rigtige designere er vilde med at tjene penge (det er jeg for øvrigt også, men gør det ikke alligevel! :( ).
Men jeg tænkte, at der kunne være nogle, der bare var grafisk interesserede og kunne tænke sig at prøve at lave et logo selvom de ikke fik en krone for det.

Så må vi jo bare se om der er nogen der melder sig! :)
Avatar billede netassist Juniormester
10. december 2002 - 16:42 #3
hvad størlse skal det være
Avatar billede max_max Nybegynder
17. januar 2003 - 15:45 #4
Spørgsmål lukkes