Avatar billede bonzaialex Nybegynder
15. november 2002 - 10:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kan jeg skifte brugernavn

og stadig få mine point med jeg syntes mit navn er en smule latterligt nu og ville gerne skifte
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
15. november 2002 - 10:09 #1
Kan du ikke :/
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
15. november 2002 - 10:11 #2
Du er forresten ikke ene om at ville skifte brugernavn! Jeg gad godt vide hvor skæv/stiv/væk/overtræt jeg var da jeg oprettede dette brugernavn...
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2002 - 10:12 #3
Alle kan skifte brugernavn hvis de vil, men pointene bliver hvor de er. Det er vel meget fair...
Avatar billede ullum Praktikant
15. november 2002 - 10:14 #4
admin spurgte efter forslag til ændringer her er så et.
Men ideen er nok ikke så god, det er jo rart at dem man kender ikke skifter navn, så er det jo lidt svært at holde styr på det.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
15. november 2002 - 10:15 #5
bonzaialex:

Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (88 dage * 5 point) 440,00
Point tjent 17,00
Point brugt 15,00
Point ude 5,00
Banner point 0,00
I alt 737,00

Du har kun tjent 17 point, altså det er ikke det vilde at få overført, du kan jo prøve at oprette en anden brugerkonto og overføre pointene gennem et spørgsmål (men vi opdager det alligevel, gør vi, og så bliver begge brugere deaktiveret) ... eller du kan også sige fuck de 17 point og så være glad :)
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2002 - 10:17 #6
Jeg syntes ikke man skal ha' mulighed for at skifte navn... Det ville blive noget rod!
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
15. november 2002 - 10:18 #7
jeg har også haft spørgsmålet oppe, da jeg ofte har bandet over mit eget valg af brugernavn. Men JakobA kom med en god grund til ikke at gøre det:

Der er mange der i et indlæg skriver: "Jeg vil give bonzaialex ret i at...." Og hvis der så ikke står bonzaialex nogle steder i tråden, så vil det jo bare gøre en masse forvirret.
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
15. november 2002 - 10:24 #8
det er jo ligegyldigt. jeg ville bare spørge om det for hvis man kunne kunne det være cool nok men det kan man ikke tror nok jeg opretter en ny profil..

Men det var nok oplagt at man kunne det her på eksperten det kunne da være cool ihvertifald..
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
15. november 2002 - 10:28 #9
nå men jeg vil så oprette en ny profil æv bæv med mine gamle point.
Fucking ligegyldigt med pointsne det der tæller må være svarene man får :)

tak for hjælpen anyway nu vil jeg lave mig en ny profil......
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2002 - 10:30 #10
husk at lukke den gamle ;)