Avatar billede codemiss Nybegynder
15. november 2002 - 10:04 Der er 3 kommentarer

HighEdit Pro

Hey :-)

Jeg skal bruge en komponent "highEdit Pro" (den har jeg) men...
Den skulle være en større udgave af rftboxen, men virker desværre ikke på samme måde!

Når man sætter teksten fra highEdit over i en tekstbox går det fint! Men der findes ikke en .textrft som i rftboxen... Dvs min formatering forsvinder når jeg placere teksten i en variabel med .text...
Er der nogen der ved hvad man så gør?? Eller bruger??

På forhånd tak :-)

Venlig hilsen Codemiss
Avatar billede sjh Nybegynder
15. november 2002 - 10:36 #1
kender ikke highEdit Pro men det må være noget al cmax20.ocx http://www.eksperten.dk/spm/264374
Avatar billede codemiss Nybegynder
15. november 2002 - 11:00 #2
Desværre tror jeg ikke det er det samme :-(

Men tak for forsøget :-)
Avatar billede sjh Nybegynder
15. november 2002 - 11:02 #3
:))