Avatar billede davs Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Anmelder søges til Mac

Anmelder søges til Mac relaterede anmeldelser.

Vi er 3 sites der er ved at blive slået sammen, hvor hver site så hver deres speciale indenfor anmeldelser og hvor man kan søge på tværs af de 3 sites.

Der er pt. 10 anmeldere, som skriver til disse 3 sites, nogen skriver til ét bestemt område andre til flere områder.

Arbejdet er indtil videre ulønnet, men vi forsøger på at få nogle sponsorer ind i projektet, og er iøvrigt meget tæt på at det lykkes nu.

Avatar billede claus_larsen Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:18 #1
Jeg er frisk på opgaven!<br>
Hvilke områder drejer det sig om?
Det skal vel helst være noget man har en ide om hvad er! :)
Forstå mig ret!
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:19 #2
500 point? Til dem der bliver anmeldere?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:36 #3
jeg er også frisk...
Eller det er jeg måske hvis jeg viste hvilken siden det drejede sig om..

-Anders T. Pedersen
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:39 #4
- a-torsten - Enig!
Avatar billede davs Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:20 #5
Den side som i kommer til at skrive til, kommer der mere information om imorgen, idet der er helt nyt design vej. (det bliver lagt op imorgen) Jeg skriver naturligvis tilbage med mere information når den er helt klar.

Det er pt. er brug for er anmeldere til Mac programmer og spil, evt. hardware.

Endvidere hvis nogen kan skrive om playstation også.
Avatar billede davs Nybegynder
12. oktober 2000 - 15:04 #6
Nu skulle den være ved at være der, jeg sidder netop nu og upload de sidste filer. (I denne omgang)

Det drejer sig om 3 sites, www.Anmeldelser.net - www.Need.dk og www.NeedIT.dk - Alle 3 sites, arbejder sammen, og hver med sit speciale.

Til dig/Jer der har interesse i at skrive mac anmeldelser, vil det blive lagt ind på www.Anmeldelser.net

Har i forslag til hvad siden mangler, eller bud på hvordan den kan gøres bedre er i meget velkomne til at sige noget, da det er i alles interesse at få siderne så gode som mulige.
Avatar billede davs Nybegynder
17. oktober 2000 - 20:54 #7
Er I stadig interesseret i at anmelde ?? - vi mangler stadig folk, til at anmelde...

Det gælder både til Mac, Musik og Playstation.
Avatar billede mathis_nybo Nybegynder
20. oktober 2000 - 22:17 #8
Lige noget for mig........
vand til det med gratis arbejde, jeg har i 5år kun brugt Mac og kan næsten system koderne baglæns.....
Er 14 år og bruger hele min dag (ups, stortset) foran computeren!!
Jeg sidder til dagligt og laver hjemmesider i Mac os 9...

Håber jeg kan komme med *S*
Avatar billede davs Nybegynder
21. oktober 2000 - 02:17 #9
Herligt... send en mail, med lidt info om dig selv til admin@anmeldelser.net (mig) - og du vil blive oprettet som anmelder. - meget gerne med den første anmeldelse også.

Hvis der er flere der gerne vil skrive om mac, kan de gøre det samme, pointne vil jeg uddele på mandag til dem der har tilmeldt sig.
Avatar billede grinebidder Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:34 #10
Vi kunne da også godt bruge friske kræfter til at skrive anmeldelser af programmer og spil, samt evt. nyheder, på MacLife ...

http://www.maclife.dk – Danmarks nye Mac-side :)
Avatar billede davs Nybegynder
09. november 2000 - 00:07 #11
Jeg har endnu ikke modtaget nogen e-mail fra nogen herfra, hvis dette ikke sker må jeg jo tildele de point til mig selv... Vil ellers meget gerne give de point til den/de anmeldere hvor det har interesse.

skriv til admin@anmeldelser.net - samt dit login navn her på eksperten (så jeg ved hvem jeg skal sende de point til), hvis du vil være anmelder.
Avatar billede davs Nybegynder
14. november 2000 - 16:42 #12
Jeg har endnu ikke modtaget nogen e-mail´s fra folk der ønsker at skrive anmeldelser, så derfor har jeg ladet mine point returnere til mig selv igen. (desværre)