Avatar billede faellesnet Nybegynder
13. november 2002 - 20:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl ved link-klik i pegasus

God aften..

Jeg har længe haft en besynderlig fejl som irriterer mig mere og mere, så håber I kan hjælpe.

Når jeg klikker på et link i en mail åbner IE fint nok. Men adressefeltet crasher fuldstændigt - og det er hver gang. Enten er det helt hvidt ellers tager det farve efter den hjemmeside som åbner. Det er ikke klikbart overhovedet - helt ude af funktion. Det fortsætter hvis jeg klikker videre på links på hjemmesiden som er åben - og ændrer sig kun ved genstart af IE.

Har 100% nyeste opdateringer af Pegasus og Explorer.

Især i forhold til mails fra experten er det møj-irriterende.

Håber der en her som kan hjælpe, jeg har skrevet til Pegasus hotline, men de har ikke noget bud.

Har prøver at geninstallere Pegasus - uden held.

Thomas
Avatar billede faellesnet Nybegynder
13. november 2002 - 20:53 #1
Det er ikke kun baggrund af hejmmesiden som viser sig i adresselinien.
Der er 2 eksempler:

Her er det noget af grafikken fra windows commander som dukker frem:
http://home1.stofanet.dk/markus/images/shot.jpg

Og her er det helt tom adresselinie:
http://home1.stofanet.dk/markus/images/shot2.jpg

Ingen som har et bud på hvad kan være galt??
Avatar billede faellesnet Nybegynder
15. november 2002 - 00:58 #2
lukker