Avatar billede aaaassss Nybegynder
12. november 2002 - 18:55 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

windows xp problem!

Hej allesamen, jeg vil gerne installere windows xp. Der er installeret windows xp på computeren, men det virker ikke. Hvordan får jeg installeret windows xp forfra?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. november 2002 - 18:57 #1
Start computeren op med din Windows XP CD i maskinen og så får du en mulighed for REPAIR altså at reparere din tidligere Windows XP installation og så burde det virke.
Avatar billede need4speed Nybegynder
12. november 2002 - 18:58 #2
Husk at gå ind i din BIOS og sæt til at reboote fra cdromén af.
Avatar billede need4speed Nybegynder
12. november 2002 - 18:58 #3
Husk at gå ind i din BIOS og sæt til at reboote fra cdromén af.
Avatar billede bungymandk Nybegynder
12. november 2002 - 20:36 #4
jeg synes ikke du skal reparere, det havde jeg dårlige erfaringer med engang, så formater. boot fra cdrom´en og læg så en frisk xp ind så kører det, det er min mening og erfaring
Avatar billede egidiussen Nybegynder
13. november 2002 - 06:54 #5
Hejsa
Jeg er enig i at du ikke skal repair den gamle version af XP, og at det er langt bedre at lægge en ny version ind. I øvrigt er det bedst hvis du installere en FULL install og ikke en upgrade fra f.eks. win 98 til XP, da dette ofte giver en masse underlige problemer.

Skipper
Avatar billede aaaassss Nybegynder
14. november 2002 - 22:24 #6
tak for alle svarene