Avatar billede 10m Nybegynder
12. november 2002 - 18:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

explorer 6 fejl??

jeg har win xp pro med explore 6 browser efter et stykke tid giver den en fejlmeddelse som lyder---->Der opstod en fejl under kørelsen. Vil du søge efter fejlen?----Linje 23 Fejl:'noopen_unload' er ikke defineret<---- nå jeg fx går ind på http://www.actebis.dk/
Avatar billede koed Nybegynder
12. november 2002 - 18:31 #1
jeg plejer altid at geninstallere windows når der kommer sådan nogle fejltyper. Det er sq næsten umuligt at få det til at virke igen. Men det er jo godt nok den sure løsning på problemet. :)
Avatar billede 10m Nybegynder
12. november 2002 - 18:32 #2
hehe ja det kan du godt ha ret i men det er jo oxe derfor man har eksperten ik:)
Avatar billede eagle124 Nybegynder
12. november 2002 - 18:34 #3
den slags fejl får jeg også en gang imellem men på www.actebis.dk kommer der ingen fejl hos mig :/
Avatar billede 10m Nybegynder
12. november 2002 - 18:34 #4
Men er det ikke nok bare at instalere explore 6 igen?
Avatar billede 10m Nybegynder
12. november 2002 - 18:36 #5
denne fejl får jeg nesten på 80% af alle de side jeg går ind på er det en java fejl ?jeg har hentet java og vm fra microsoft men det hjælper ik:(
Avatar billede 10m Nybegynder
12. november 2002 - 18:42 #6
JAAA jeg har fundet fejlen det var min firewall der laved lort.. undskyld.
jeg havde slået mobil code control til og inde i advance var der en masse java ting der var deaktiveret men ellers tak for hjælpen... Jeg tror oxe at det var noget for dig Koed så du slipper for at lave den onde format c:  :)
Avatar billede 10m Nybegynder
12. november 2002 - 18:43 #7
giver du point:)
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
12. november 2002 - 20:44 #8
prøv bare som forsøg tilføj/fjern windows komponenter at fjerne explore. lave en genstart og tilføj den så atter igen. har egentligt løst en del explore fejl for mig.
Avatar billede noens Nybegynder
12. juli 2003 - 00:34 #9
Løsningen er at gå ind i indstillinger også avanceret og vælg Deaktiveret scriptfejlfindning, så holden den op med det
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. april 2004 - 18:29 #10
lukketid