Avatar billede pendec Nybegynder
12. november 2002 - 12:54 Der er 3 kommentarer

Problemer i forbindelse med replikering af group policy.

Følgende problem har jeg mødt når jeg skulle lægge en Group Policy på vores domain, så fejler den på den ene af serverne.

Event ID 1000:
The Group Policy client-side extension Security was passed flags (17) and returned a failure status code of (997).
Event ID: 1202:
Security policies are propagated with warning. 0x3e5 : Overlapped I/O operation is in progress.

============================
Output fra winlogon.log fil:
============================
----Configure Security Policy...

        There are pending account policy changes from downlevel APIs. Policy engine ignores account policies for this propagation.

    System Access configuration completed with error.
    Configure log settings.
    Configure event audit settings.

De guides som ms har anbefalet løsninger har ikke hjulpet.
Og har ikke matched error 997.
Og når jeg spørger google så er der INTET omkring 'pending account policies', fra winlogon.log filen.

Har i nogle gode forslag/løsninger...
Avatar billede venturer Nybegynder
12. november 2002 - 12:59 #1
Umiddelbart vil jeg sige tålmodighed. Jeg har ikke set fejlen før, men det lyder som om at flere har været ved at ændre i en policy på én gang.

så vent og se hvad det blivet til efter at serverne har fået replikeret indstillinger rundt til alle.
Avatar billede pendec Nybegynder
29. november 2002 - 13:12 #2
Vi har stadig problemet her mange dage efter. Så jeg er rimelig lost hvad angår dette problem.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2003 - 19:49 #3
lukketid