Avatar billede henni80 Nybegynder
10. november 2002 - 18:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link i Golive

Hej

Har en hjemmeside med et billed på.
Vil gerne lavet billedet til et link til en ny hjemmeside.

Hvordan gør man dette i Golive?

eller evt. bare koden dertil...

Lad os sige at billedet hedder sol.jpg og skal gå til www.sol.dk
Avatar billede staz Nybegynder
10. november 2002 - 18:32 #1
Marker dit billede. Så trykker du ctrl+L for at lave det til et link. Så kan du se din inspector ændrer sig og her kan du diffiner dit link i. Hvor det skal gå hen osv... Hvis du inspector er væk så gå i Window > Inspector eller tryk genvejen ctrl+1 for at få den frem igen :o)

---- Staz ----
Avatar billede rezire Nybegynder
11. november 2002 - 14:34 #2
Tryk på billedet. Dette skulle  gerne åbne inspektorpalletens under pallet Link. I første linje kan man se en lille blå kæde. tryk på den. Nu bliver et felt synligt hvor der står empty reference. Hvis du som du siger vil linke til sol, skal du bare udskifte (Empty Reference!) med HTTP://www.sol.dk. Du kan også trykke på den lille gule mappe og linke til en side på din egen computer.
Avatar billede staz Nybegynder
11. november 2002 - 16:00 #3
rezire >> Hvad er det lige forskellen på vores svar er?
Avatar billede staz Nybegynder
12. november 2002 - 09:23 #4
takker :o)