Avatar billede netserver Nybegynder
10. november 2002 - 18:03 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Komplet Webdesign

Jah jeg mangler så et "flot" webdesign
Vis der kommer nogle Pics med så skal der stå Kh-world 0.2

Det må gerne være et Flot et ;)

Og gerne Nemt at arbejde med ;)
Helst Uden Frames Kom med Nogle Demoer
så jeg lige kan se om det er noget jeg kan bruge skidt pyt med om der er andre der har det ;)

der kan bruges php Vis der er nogle der gider må der gerne Flettes En Nyheds System ind som passer til designet ;)

Og mysql ;)
Avatar billede sukos Juniormester
10. november 2002 - 18:04 #1
Vandt jeg 4 mill i lotto igår?
Avatar billede milo Nybegynder
10. november 2002 - 18:06 #2
hvorfor er det oprettet under databaser? hvad er betalingen?
Avatar billede grunken Nybegynder
10. november 2002 - 18:06 #3
LOL
Avatar billede grunken Nybegynder
10. november 2002 - 18:07 #4
eksperten er til hjælp !

ikke gratis ydelser
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. november 2002 - 18:08 #5
Avatar billede cdc Novice
10. november 2002 - 18:09 #6
Prøv at starte selv, og kom så ind igen hvis du vil have hjælp, og det er ikke godt at opfordre til at "snuppe" et design, som andre har.....
Avatar billede netserver Nybegynder
10. november 2002 - 18:11 #7
KAN I SKAFFE ELLER HVA ?¨

Jeg er sku ligeglad har sagt jeg skal bruge et design Hjælp eller ej kan i finde et jeg kan få med Noget grafik er Point jeres mail
rotten_dk@hotmail.com
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. november 2002 - 18:12 #8
netserver... du vil blive overrasket over hvor nemt det er at lave designs, når du har sat dig lidt ind i det..ka anbefale www.webcafe.dk til at starte... og stop med at plage os med alle dine spm. hvor du vil ha tak :)
Avatar billede cdc Novice
10. november 2002 - 18:13 #9
Hvis du gidder at søge lidt er der noget her f.eks. som er gratis

http://www.eksperten.dk/spm/276705
Avatar billede netserver Nybegynder
10. november 2002 - 18:41 #10
Hey Cdc de ser rigtig Gode ud i sær den Første men kan du ændre logoet ?
så der står kh-world 0.2  ??
Avatar billede cdc Novice
10. november 2002 - 18:44 #11
som skrevet er de gratis til alle, de kan bare snuppes, så kan du heller bruge dine points til at få lavet grafik i kategorien opgaver - grafiske opgaver
Avatar billede netserver Nybegynder
10. november 2002 - 18:47 #12
jamen kan du lave noget grafik til mig ?
Avatar billede cdc Novice
10. november 2002 - 19:11 #13
Jeg har ikke tid
Avatar billede netserver Nybegynder
10. november 2002 - 19:20 #14
ok men kan du sige mig hvor jeg ændrer teksten i Midten i det første Design ?
Avatar billede cdc Novice
10. november 2002 - 19:26 #15
gå in og se på designet igen
Avatar billede initializing Nybegynder
10. november 2002 - 19:28 #16
Kan du ikke prøve at lade vær' med at skrive Hvert Ord med Store Bogstaver Var?

Eksperten.dk er et sted du kan få HJÆLP! Ikke få lavet komplette opgaver. Hvis du vil have lavet en komplet opgave bedes du oppe til www.sharksforum.com
Avatar billede felix- Nybegynder
14. november 2002 - 14:58 #17
roflmao... Netserver en sjov lille newbie jeg kender irl, og han tror hjemmesider er gratis... Gæt hvem der sidder og giner lige nu, muhahaha....
Avatar billede lrd Nybegynder
31. maj 2003 - 11:17 #18
Avatar billede netserver Nybegynder
31. maj 2003 - 11:22 #19
f