Avatar billede n-link Nybegynder
10. november 2002 - 01:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Begynder i c++, mangler danske tutorials!!

Som sagt er jeg lige begyndt på C++.
Jeg leder efter nogle begynder artikler/tutorials til C++, som er på dansk...

Nogen der ved hvor man kan finde sådan nogle?

(30 point til den der kan give flest danske C++ tutorials ;))
Avatar billede whatever Nybegynder
10. november 2002 - 02:29 #1
Avatar billede soreno Praktikant
10. november 2002 - 10:21 #2
Du kan købe det der idg hæfte med "c++" af Kris Jamsa.
Avatar billede soreno Praktikant
10. november 2002 - 10:22 #3
Generelt finder du ikke ret meget på dansk om c++..
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
10. november 2002 - 10:27 #4
Du kan købe bogen "C++ Grundbog" fra idg.
Den er rigtig god synes jeg.
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
10. november 2002 - 10:30 #5
Den er lidt dyr (hvis man altså mener 349 kr. er det...), men det forklarer det hele rigtigt godt synes jeg.
Det er jo også en oversættelse af en engelsk og du finder altså mest om C++ på engelsk.
Avatar billede n-link Nybegynder
10. november 2002 - 13:45 #7
Tak for svarende, ligenu følger jeg en tutorial fra cprogramming.com, og køber snart en c++ bog.

Jeg vil ikke give point da jeg ikke synes at kunne bruge svarende til det jeg skrev om, og det vil også være uretfærdigt at give point da svarende er meget ens.
Avatar billede n-link Nybegynder
10. november 2002 - 13:46 #8
forresten, til whatever vil jeg lige sige at udvikleren.dk var det første sted jeg ledte efter tutorials....
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
10. november 2002 - 14:03 #9
Man skal i følge reglerne give point når man har fået svar på sit spørgsmål og det har du.
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
10. november 2002 - 14:04 #10
Ikke fordi jeg ikke kan undvære dem eller er grisk men hvis du ikke kunne bruge det til noget så må du bare lade være jo :)