Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:17 Der er 56 kommentarer og
1 løsning

chat...privat ?? hvordan ??

Hej

Jeg sidder lige og laver en lille chat, det går også helt fint, men jeg kan ikke helt gennemskue hvordan jeg skal lave så man kan snakke privat!
Nogen som kan fortælle mig hvordan man kunne gøre det ??
Altså om man skal bygge det i et array eller hvad ?
Avatar billede tpiil Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:24 #1
lytter med :o)
Avatar billede nomiz Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:25 #2
Æ, lytter også...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:29 #3
Det er meget nemt, men svært at forklare.

Lav det så en bruger kan skrive

/msg (til) (besked)

når så de submitter det til din ASP side så laver du den lidt om så der står:

/msg (til) (fra) (besked)

f.eks.

Dim line()

besked=ltrim(rtrim(request(\"dit_besked_felt\")))
username = [hvordan du nu identificere brugeren]

line=split(besked,\" \")

if ubound(line) > 1 then
  line=\"/msg \" & line(1) & \" \" & username & \" \" & line(2)
end if

Når så du skriver teksten på skærmen så laver du en:

(løkke)
..
line=application(\"chattext\")
if left(line,5) =\"/msg \" then
  dim privmsg()
  privmsg = split(line,\" \")
  to = line(1)
  from = line(2)
  msg = line(3)

  if lcase(to) = lcase(username) then
    line = \"<b>\" & from & \"</b> fortæller dig: \" & msg
  end if

if len(line) > 0 then response.write line
..
(løkke-slut)
Avatar billede larsk Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:30 #4
Hej drean

Hvor kom dit array ind i billedet.
Jeg lytter også.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:31 #5
application(\"chattext\") skal skiftes ud med den måde du henter chat teksten på.

jeg håber det er nemt at forstå. Ellers må du sige til (jeg har nemlig selv lavet en chat hvor man kan chatte privat)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:31 #6
jeg kan lave et uddrag af min egen chat kode så du kan se hvordan JEG har gjort.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:34 #7
Forresten skal du nok lige fjerne () frad DIM\'erne (mig der lige fejlede)
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:40 #8
if trim(Request.form(\"say\")) <> \"\" then
say = Server.HTMLEncode(Request.form(\"say\"))
Application.Lock
Application(\"snak\") = \"<b>\" & Session(\"nick\") & \": </b><span style=\'color:\" & Request.form(\"farve\") & \"\'>\" & say & \"</span><br>\" & Application(\"snak\")
Application.Unlock

Det er her det bliver puttet ind i Applicationen.
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:42 #9
Kan ikke helt overskue hvordan det skal se ud.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:45 #10
drean .. nej det kan jeg godt forstå .. det er svært at se her.

Nåå .. på den måde .. ahh .. ja .. du bliver nødt til at omstrukturere den chat totalt.
Du skal bruge f.eks.

Application(\"snak1\") = \"bla bla gfdgd\"
Application(\"snak2\") = \"en anden linie\"

og så når der indsættes en ny linie skal du smide alle eksisterende 1 linie ned.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:46 #11
der skulle ha\' stået DIN chat ..

Hvis ikke din chat er ALT for stor i filer/størrelse så kan du (hvis du altså vil) sende den til mig og så skal jeg se om det er muligt for mig at lave din chat om til så folk kan skrive privat. Men jeg kan ikke love noget (kommer an på hvordan din chat ser ud nu...)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:47 #12
upz ... eksperten@tdaugaard.dk
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:48 #13
Oki....dvs. du kører et application array eller hvad ?
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:57 #14
Tak for at du vil lave den om for mig, men det er faktisk bare for sjov og for at lære jeg sidder og laver det, så jeg vil helst selv :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:58 #15
Ja .. på en måde.

Hvis du indsætter det her øverst i den ASP fil du kalder nå en bruger submitter sin tekst:

<%
    strLine = \"snak\" \' bare for en ordens skyld, hvis du finder på at lave mere end et chatrum.
    intMessages = 60 \' Max antal linier der skal gemmes.

    Sub InsertLine(strLine)
        For intIndex = intMessages To 2 Step - 1
            Application(strLine & intIndex) = Application(strLine & intIndex - 1)
        Next

        Application(strLine & \"1\") = strLine
    End Sub

    Sub WriteLines(intLines)
        \' intLines er det antal linier der skal skrives på skærmen. Da det ikke er et rigtigt
        \' array vil du ikke få en \"Subscript out of range\" selvom intLines er over max. antal
        \' linier.

        For intIndex = 1 To intLines
            Response.Write Application(strLine & intIndex)
        Next
    End Sub
%>

så kan du bruge

InsertLine \"dette er noget tekst .. hi hi\"

til at indsætte en ny linie i chatten. Og

WriteLines 30 \'eksempel.

til at udskrive linierne på skærmen.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:59 #16
nåå .. okay .. men så kan jeg da forklare hvordan du gør her .. eller sætte dig på sporet af det..
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:59 #17
Vil det sige, først så ligger jeg hver linje i en application ?

application(\"1\") = \"linje1\"
application(\"2\") = \"linje2\"
application(\"3\") = \"linje3\"
application(\"4\") = \"linje4\"

og så hvad ??
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:00 #18
Havde ikke set dit svar læser det lige igennem :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:02 #19
Helt oki.
Ja, næsten. Jeg vil anbefale dig f.eks. at bruge

Application(\"chatrrum_1\") istedet. Hvis du senere vil prøve at lave det så der kan være forskellige rum.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:05 #20
<< tpill >>
http://www.funz.dk/ .. øhh .. 404: Not found .. (lige en off-topic besked ..)
Avatar billede tpiil Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:07 #21
jeg ved det godt :o)
siden kommer MÅSKE op igen i morgen, den har snart været nede i en måned!!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:11 #22
*GISP*
EN HEL MÅNED ??
Det er ikke så godt hva\' ? *g*
Avatar billede tpiil Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:14 #23
NEJ!!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:19 #24
sorry .. ikke ment på den måde :(
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:20 #25
Sidder nu og har snart fucked min chat op :-))
Avatar billede tpiil Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:21 #26
jeg blev da heller ikke sur hvis det er det du tror :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:25 #27
<< drean >>

Du må sige til hvis du skal have noget hjælp med den .. evt. poste noget kode eller noget.

tpill .. nåå .. *g*

Jeg har det bare sådan at når folk skriver

[et eller andet]!!!

så er det ligesom de skriger det ind i hovedet på mig efterfulgt af en \"så fat det dog!\" *g*
Avatar billede tpiil Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:31 #28
ok!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:33 #29
<%
mode = request.querystring(\"mode\")

    strLine = \"snak\" \' bare for en ordens skyld, hvis du finder på at lave mere end et chatrum.
    intMessages = 60 \' Max antal linier der skal gemmes.

    Sub InsertLine(strLine)
        For intIndex = intMessages To 2 Step - 1
            Application(strLine & intIndex) = Application(strLine & intIndex - 1)
        Next

        Application(strLine & \"1\") = strLine
    End Sub

    Sub WriteLines(intLines)
        \' intLines er det antal linier der skal skrives på skærmen. Da det ikke er et rigtigt
        \' array vil du ikke få en \"Subscript out of range\" selvom intLines er over max. antal
        \' linier.

        For intIndex = 1 To intLines
            Response.Write Application(strLine & intIndex)
        Next
    End Sub

%>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

<html>
<head>
    <meta http-equiv=\"refresh\" content=\"5\">
</head>

<body bgcolor=\"#c0c0c0\">
<% if mode =\"add\" then
say = Server.HTMLEncode(Request.form(\"say\"))

insertline(say)

Response.redirect(\"talk.asp\")
end if %>
<% if mode = \"chat\" then %>
<div style=\"font-family:verdana; font-size:12px;\">
<%
Writelines 30
%>
</div>
<% end if %>
</body>
</html>
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:34 #30
Ja, ja .. bare gør mig døv! *lol* hi hi..
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 21:58 #31
Hvad mangler der for at der bare kommer noget i den application ??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:02 #32
Hvad mener du ??

her er rettet lidt hist og her, og lavet så den skulle kunne finde ud af at chatt privat :)

man skriver:

/msg (til) (besked)

(f.eks. \"/msg tdaugaard Hejsa! hvad laver du?\"

----
<%
    mode = request.querystring(\"mode\")

    strLine = \"snak\" \' bare for en ordens skyld, hvis du finder på at lave mere end et chatrum.
    intMessages = 60 \' Max antal linier der skal gemmes.

    Function Comb(arrArray, intStart) \' funktion til at kombinere et array til een streng.
        For intArrayIndex = intStart To UBound(arrArray)
            strArr = arrArray(intArrayIndex): If strArr = \"\" Then strArr = \" \"
            strComb = strComb & \" \" & strArr
        Next

        Comb = LTrim(RTrim(strComb))
    End Function

    Sub InsertLine(strLine)
        For intIndex = intMessages To 2 Step - 1
            Application(strLine & intIndex) = Application(strLine & intIndex - 1)
        Next

        Application(strLine & \"1\") = strLine
    End Sub

    Sub WriteLines(intLines)
        \' intLines er det antal linier der skal skrives på skærmen. Da det ikke er et rigtigt
        \' array vil du ikke få en \"Subscript out of range\" selvom intLines er over max. antal
        \' linier.

        For intIndex = 1 To intLines
            strLine = Application(strLine & intIndex)

            if left(lcase(strLine), 5) = \"/msg \" then \' hvis der skal sendes til en bruger privat
                array = split(strLine, \" \")  \' split strengen op i et array.
                to = array(1)
                from = array(2)
                msg = Comb(array, 3)

                if to = session(\"nick\") then strFinalLine = \"<b>\" & from & \"</b> tells you <b>\" & msg & \"</b>\"
                if from = session(\"nick\") then strFinalLine = \"<b>You</b> tell <b>\" & to & \"</b>: \" & msg
            else
                strFinalLine = strLine
            end if

            if strLine > \"\" then Response.Write strFinalLine
        Next
    End Sub
%>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

<html>
<head>
    <meta http-equiv=\"refresh\" content=\"5\">
</head>

<body bgcolor=\"#c0c0c0\">
<%
    if mode =\"add\" then
        say = Server.HTMLEncode(Request.form(\"say\"))

        if left(lcase(ltrim(say)), 5) = \"/msg \" then \' hvis der skal sendes til en bruger privat
            \' tilføj lidt <font> stuff så det ser fint ud :)

            say = \"<font face=\'bla bla\' color=\" & request(\"color\") & \">\" & say

            array = split(ltrim(say), \" \")  \' split strengen op i et array.

            if ubound(array) > 1 then say = \"/msg \" & array(1) & \" \" & session(\"nick\") & \" \" & Comb(array, 2)
        else
            say = \"<font face=\'bla bla\' color=\" & request(\"color\") & \"><b>\" & session(\"nick\") & \"</b> says \" & say
        end if

        insertline(say)

        Response.redirect(\"talk.asp\")
    elseif mode = \"chat\" then
%>
<div style=\"font-family:verdana; font-size:12px;\">
<% Writelines 30 %>
</div>
<% end if %>
</body>
</html>
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:03 #33
jeg ved godt du ikke ville have mig til at lave det, men det her er en BASIC funktion (den virker!) og det ville være for svært at forklare hvordan du skulle gøre det
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:05 #34
Så du skal lige være opmærksom på at der så ikke MÅ være mellemrum i brugernavnet!
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:06 #35
Expected statement
/chat/chatten.asp, line 34
to = array(1)
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:08 #36
Så kan jeg jo altid lære af den ved at sidde og kigge...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:11 #37
se\'følig ..

Prøv at ændre variabel navnet \"array\" til \"strArray\" .. det kan være at den ikke kan li\' navnet array ..
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:17 #38
Det er den ret lige glad med...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:20 #39
*lol*

Hi hi .. det er mig der sover ..

du skal ændre \"to\" i \"to = ..\" til f.eks. strTo ..

TO er jo et reserveret keyword der bruges ved bl.a. For..Next
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:24 #40
Nu sker der bare ingenting på skærmen når jeg fyrer noget af i chatten....jeg prøver ikke på at sende privat eller lign.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:31 #41
Nææ .. for endnu en gang sov jeg da jeg skrev koden.. *g* sorry

brug denne her istedet (jeg har rettet fejlen ved TO, og den \"nye\" fejl)

---
<%
    mode = request.querystring(\"mode\")

    strLine = \"snak\" \' bare for en ordens skyld, hvis du finder på at lave mere end et chatrum.
    intMessages = 60 \' Max antal linier der skal gemmes.

    Function Comb(arrArray, intStart) \' funktion til at kombinere et array til een streng.
        For intArrayIndex = intStart To UBound(arrArray)
            strArr = arrArray(intArrayIndex): If strArr = \"\" Then strArr = \" \"
            strComb = strComb & \" \" & strArr
        Next

        Comb = LTrim(RTrim(strComb))
    End Function

    Sub InsertLine(strInsLine)
        For intIndex = intMessages To 2 Step - 1
            Application(strLine & intIndex) = Application(strLine & intIndex - 1)
        Next

        Application(strLine & \"1\") = strInstLine
    End Sub

    Sub WriteLines(intLines)
        \' intLines er det antal linier der skal skrives på skærmen. Da det ikke er et rigtigt
        \' array vil du ikke få en \"Subscript out of range\" selvom intLines er over max. antal
        \' linier.

        For intIndex = 1 To intLines
            strWrtLine = Application(strLine & intIndex)

            if left(lcase(strWrtLine), 5) = \"/msg \" then \' hvis der skal sendes til en bruger privat
                array = split(strWrtLine, \" \")  \' split strengen op i et array.
                strTo = array(1)
                strFrom = array(2)
                strMsg = Comb(array, 3)

                if strTo = session(\"nick\") then strFinalLine = \"<b>\" & from & \"</b> tells you <b>\" & strMsg & \"</b>\"
                if strFrom = session(\"nick\") then strFinalLine = \"<b>You</b> tell <b>\" & to & \"</b>: \" & strMsg
            else
                strFinalLine = strWrtLine
            end if

            if strWrtLine > \"\" then Response.Write strFinalLine
        Next
    End Sub
%>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

<html>
<head>
    <meta http-equiv=\"refresh\" content=\"5\">
</head>

<body bgcolor=\"#c0c0c0\">
<%
    if mode =\"add\" then
        say = Server.HTMLEncode(Request.form(\"say\"))

        if left(lcase(ltrim(say)), 5) = \"/msg \" then \' hvis der skal sendes til en bruger privat
            \' tilføj lidt <font> stuff så det ser fint ud :)

            say = \"<font face=\'bla bla\' color=\" & request(\"color\") & \">\" & say

            array = split(ltrim(say), \" \")  \' split strengen op i et array.

            if ubound(array) > 1 then say = \"/msg \" & array(1) & \" \" & session(\"nick\") & \" \" & Comb(array, 2)
        else
            say = \"<font face=\'bla bla\' color=\" & request(\"color\") & \"><b>\" & session(\"nick\") & \"</b> says \" & say
        end if

        insertline(say)

        Response.redirect(\"talk.asp\")
    elseif mode = \"chat\" then
%>
<div style=\"font-family:verdana; font-size:12px;\">
<% Writelines 30 %>
</div>
<% end if %>
</body>
</html>
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:35 #42
stadig ingenting....pg hvis jeg skriver
/msg tilnavn så kommer dene error:
Illegal assignment: \'array\'
/chat/chatten.asp, line 65

Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:40 #43
Men det er vel fordi den ikke må hedde Array :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:43 #44
ak ja .. det var pga. jeg brugte notepad til at lave det i .. InterDev fortalte mig lige at \"array\" er et reserveret keyword :-(

erstat det eksisterende stykke der ligner dette med denne:

            strArray = split(ltrim(say), \" \")  \' split strengen op i et array.

            if ubound(strArray) > 1 then say = \"/msg \" & strArray(1) & \" \" & session(\"nick\") & \" \" & Comb(strArray, 2)

Og skift

if strWrtLine > \"\" then Response.Write strFinalLine

ud med

if strFinalLine > \"\" then Response.Write strFinalLine

SÅ burde det virke!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:45 #45
præcis.. og så lige det jeg skrev ovenfor..
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 22:49 #46
Sådan her ud, men vil stadig ikke :(

<%
    mode = request.querystring(\"mode\")

    strLine = \"snak\" \' bare for en ordens skyld, hvis du finder på at lave mere end et chatrum.
    intMessages = 60 \' Max antal linier der skal gemmes.

    Function Comb(arrArray, intStart) \' funktion til at kombinere et array til een streng.
        For intArrayIndex = intStart To UBound(arrArray)
            strArr = arrArray(intArrayIndex): If strArr = \"\" Then strArr = \" \"
            strComb = strComb & \" \" & strArr
        Next

        Comb = LTrim(RTrim(strComb))
    End Function

    Sub InsertLine(strInsLine)
        For intIndex = intMessages To 2 Step - 1
            Application(strLine & intIndex) = Application(strLine & intIndex - 1)
        Next

        Application(strLine & \"1\") = strInstLine
    End Sub

    Sub WriteLines(intLines)
        \' intLines er det antal linier der skal skrives på skærmen. Da det ikke er et rigtigt
        \' array vil du ikke få en \"Subscript out of range\" selvom intLines er over max. antal
        \' linier.

        For intIndex = 1 To intLines
            strWrtLine = Application(strLine & intIndex)

            if left(lcase(strWrtLine), 5) = \"/msg \" then \' hvis der skal sendes til en bruger privat
                array = split(strWrtLine, \" \")  \' split strengen op i et array.
                strTo = array(1)
                strFrom = array(2)
                strMsg = Comb(array, 3)

                if strTo = session(\"nick\") then strFinalLine = \"<b>\" & from & \"</b> tells you <b>\" & strMsg & \"</b>\"
                if strFrom = session(\"nick\") then strFinalLine = \"<b>You</b> tell <b>\" & strto & \"</b>: \" & strMsg
            else
                strFinalLine = strWrtLine
            end if

            if strFinalLine > \"\" then Response.Write strFinalLine

        Next
    End Sub
%>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

<html>
<head>
    <meta http-equiv=\"refresh\" content=\"5\">
</head>

<body bgcolor=\"#c0c0c0\">
<%
    if mode =\"add\" then
        say = Server.HTMLEncode(Request.form(\"say\"))

        if left(lcase(ltrim(say)), 5) = \"/msg \" then \' hvis der skal sendes til en bruger privat
            \' tilføj lidt <font> stuff så det ser fint ud :)

            say = \"<font face=\'verdana\' color=\" & request(\"color\") & \">\" & say

            strarray = split(ltrim(say), \" \")  \' split strengen op i et array.

            if ubound(strarray) > 1 then say = \"/msg \" & strarray(1) & \" \" & session(\"nick\") & \" \" & Comb(strarray, 2)
        else
            say = \"<font face=\'verdana\' color=\" & request(\"color\") & \"><b>\" & session(\"nick\") & \"</b> says \" & say
        end if

        insertline(say)

        Response.redirect(\"talk.asp\")
    elseif mode = \"chat\" then
%>
<div style=\"font-family:verdana; font-size:12px;\">
<% Writelines 30 %>
</div>
<% end if %>
</body>
</html>
Avatar billede drean Nybegynder
08. oktober 2000 - 23:06 #47
Det ser ud at fungere ok....den skriver bare ikke noget på skærmen :-((
Hvorfor dog ikke ???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 23:12 #48
hmm .. prøv at lave en

Response.write strLine & \" - \" & intMessages

ligefør

For..next løkken i \"InsertLine\" SUB\'en, og fortæl mig hvad der står ..
Avatar billede tpiil Nybegynder
08. oktober 2000 - 23:15 #49
nu er drean gået i seng så du ser nok ikke så meget mere til ham i dag, så du får ikke nogen tilbage meldig hvis du venter det :o)
jeg snakker med ham over icq\'en, og er med til at teste chatten :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. oktober 2000 - 23:20 #50
Nå .. det er der jo ikke noget at gøre ved ..så venter jeg bare til i morgen .. :)

Nåå .. ja, det er LIDT besværligt at teste den alene når man skal teste at sende privat *g*
Avatar billede drean Nybegynder
10. oktober 2000 - 10:37 #51
øhm...tænkte nok der var et sted jg glemte at sige jeg gik i seng. Det må du undskylde tdaugaard.
Tak tpiil.
Jeg prøver det i aften, hvor tpiil kommer på så han kan hjælpe mig med at teste :)
Avatar billede drean Nybegynder
10. oktober 2000 - 13:11 #52
Det står stadig ingenting :-((
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. oktober 2000 - 14:31 #53
*g* det er helt i orden ..

Hvis det er (gør det *lidt* nemmere at hjælpe) så har jeg ICQ # 4033867.
Avatar billede tpiil Nybegynder
10. oktober 2000 - 14:32 #54
drean kommer igen i aften :o)
Avatar billede drean Nybegynder
11. november 2000 - 15:25 #55
UPS...jeg kom vist aldrig igen...glemte alt om den chat (for meget arbejde)
Men tdaugaard du skal have mange tak for hjælpen, selv om det ikke helt lykkedes, men har ikke rigtig tid til det lige nu...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. november 2000 - 15:29 #56
*lol* jeg havde helt glemt spørgsmålet ..
Det er helt okay ..
Avatar billede drean Nybegynder
11. november 2000 - 15:31 #57
  ;o)