Avatar billede netserver Nybegynder
09. november 2002 - 12:33 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

FULD AVIS SYSTEM

Hej jeg kunne godt tænke mig sådan et Avis system hvor Man kan give sine Reportere Adgang til at Uploade Billeder og skrive Artikler og Nyhedder til forsiden Helt Online det skal være med et Stille og Roligt Design Uden Pics
Avatar billede netserver Nybegynder
09. november 2002 - 12:36 #1
Self. også Mysql
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
09. november 2002 - 21:11 #2
Noget du vil betale for, da du næppe får det for 200 point?
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
09. november 2002 - 21:17 #3
Hejsa,

Jeg har et sådant system liggende udviklet til lige det du spørger om, dog er det kodet i asp.

Hvis det har interesse, kan vi aftale en pris for det.

mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede wezzaar Nybegynder
09. november 2002 - 22:52 #4
Hej
Jeg er interesseret, jeg kan lave sådan et system til næsten ingen penge. Og jeg kan lave det i php og mysql.

Venlig hilsen
Patrick
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2002 - 10:45 #5
Jeg kunne også¨være interesseret i et sådan system, gerne i ASP, men hvad ska det koste og kan vi se en demonstration af det.
Avatar billede locturian Nybegynder
10. november 2002 - 11:42 #6
Hey spacemaninc, hvis det er noget du er interesseret i at betale for, så kontakt mig på loc@locturian.dk, så kan vi finde ud af noget... Har lavet en del af sådanne systemer....
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
10. november 2002 - 12:50 #7
Hejsa igen,

I kan se en demo af det på www.funkylab.com

Det er lige oploadet, og jeg har fundet ud af at der mangler en del billeder, men jeg finder dem lige i gemmeren..

der er også en dertil hørende administrations side, den ligger på www.funkylab.com/administration

mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
10. november 2002 - 13:30 #8
Jeg vil lige indskyde et det ikke er den endelige version der ligger der nu, men en gammel arbejds version, dvs der er en masse der ikke fungere.

Jeg er igang med at finde den endelige på en af mine millioner backups.

mvh Kenneth
Avatar billede netserver Nybegynder
10. november 2002 - 17:19 #9
Hmmm er der ikke nogen der kan Finde et sådant System i php / mysql ?
Har kun Points...
Avatar billede netserver Nybegynder
10. november 2002 - 18:10 #10
Kan Eventuelt Bruge den i Asp vis den kører over mysql ;)
Avatar billede kasper_rasmussen Nybegynder
04. december 2002 - 11:08 #11
Prøv evt. med postnuke det er et Open source CMS system med intigreret nyheds system som er meget godt at til en online avis. Og det er lavet i PHP og mysql.

Addresserne
Http:www.postnuke.dk og http:www.postnuke.com

Ellers prøv at tage et kig på http://www.hotscripts.com

Kasper rasmussen
Avatar billede lrd Nybegynder
31. maj 2003 - 11:17 #12
Avatar billede netserver Nybegynder
31. maj 2003 - 11:24 #13
der var ingen der hjalp....