Avatar billede trulz Nybegynder
08. oktober 2000 - 13:14 Der er 4 kommentarer

Feil ved Brenning av Audio CDer!

Jeg har en 4x Cd-brenner som har funket greit i to år, men for en uke siden skulle jeg kopiere en musikk cd, cd-brenningen gikk fint men da jeg skulle spille den var d ikke noe lyd på platen, jeg kunne veksle spor og spole men ikke noe lyd.... dette har skjedd mange ganger, ( ikke et engangstilfelle)
-Trulz-  (Anlegget virker!)
Avatar billede snowman Nybegynder
08. oktober 2000 - 14:21 #1
Hvilket brennerprogram har du ?
Avatar billede stp Nybegynder
08. oktober 2000 - 19:34 #2
Prøv at defragmentere
Avatar billede monzter Nybegynder
12. oktober 2000 - 07:56 #3
Prøv med en anden slags CD-Medier, jeg havde det samme problem med min brænder, så skiftede jeg til Mr. Platinum, og så kørte det fint.
Avatar billede kochx Nybegynder
16. oktober 2000 - 10:39 #4
Hvis Du bruger easy creator tilbrænding, skal Du sætte programmet til at brænde \"disc at ones\" d.v.s. laseren skal være tændt under hele brændingen, ellers bliver lyden forvrænget eller helt borte.