I dit "drag-script" har du mulighed for at vælge "Constrain to rectangle" således at du kan angive koordinaterne (left, top, right og buttom) for det område du vil kunne dragge i.
f.eks.:
-------------- on (release) { startDrag("this", false, 0, 0, 300, 300); } on (release) { stopDrag(); } --------------
Men "Constrain to rectangle" fungere ikke helt som jeg havde tænkt det. Når man zoomer ind skal man kunne dragge MC rundt på et større område. Kunne man lave noget med at "Constrain to rectangle" er defineret alt efter hvor maget man zoomer??
Lidt svært at forklare. Jeg kan evt. sende dig det.
Hvis man kun skal se himlen, og ikke baggrunden, så kan du da ikke gøre den mindre ?? Skal den bare være centreret hele tiden ?? Og er det meningen at både himmel og ko skal skaleres ?
Nej det er ikke meningen at det skal være mulig at gøre den mindre (først når man har zoomet ind) Den skal altid være centreret og ja både himmel og ko skal skaleres. Super at du gider kigge på det!
Nu sidder jeg så lige og søger fordi jeg har samme problem som smedsmed. Jeg ved godt at dette er en gammel post men hvad var løsningen på problemet? - Jeg har samme problem med det mc der kan dragges men også zoomes og så duer det ikke helt med Constrain to rectangle
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.