Avatar billede mobilboy Nybegynder
07. november 2002 - 20:26 Der er 14 kommentarer

Counter strike hjælp

Når jeg prøver at lave en bane i counter strike mangler den en Clien.dll  filen er der, men den kan måske ikke læses.

Jeg har installeret half-life (som virker) fra cd, og derefter installeret 1.5 opdateringen fra www.counter-strike.net

Nogen der kender et sted hvor man kan hente filen.
Eller er der nogen der bare kender løsningen.

Hurtige svar belønnes.
Avatar billede realize Nybegynder
07. november 2002 - 20:27 #1
hvad med HL update?
Avatar billede loonz Nybegynder
07. november 2002 - 20:29 #2
Hmm.. Hjalp en bruger tidligere, der havde det samme problem.. jeg smider den lige op på en side, så du kan få den derfra.
Avatar billede loonz Nybegynder
07. november 2002 - 20:36 #3
http://www.eksperten.dk/spm/248004

Kan ikke lige få det frip l*rt til at virke... :(
Avatar billede loonz Nybegynder
07. november 2002 - 20:42 #4
Har du en mail, jeg kan sende det til dig på?
Avatar billede mobilboy Nybegynder
07. november 2002 - 20:42 #5
mortens@tjekket.dk
Avatar billede mobilboy Nybegynder
07. november 2002 - 20:43 #6
Min hl update kan ikke finde min internet forbindelse.

Det er bare alm. ADSL
Avatar billede loonz Nybegynder
07. november 2002 - 20:46 #7
Mail er sendt. Hvis det virker, venter jeg med at svare til www.frip.dk virker ordentligt igen, da reglerne her på eksperten jo skal følges ;)
Avatar billede mobilboy Nybegynder
07. november 2002 - 20:49 #8
Det virker ikke, det var den samme fil som jeg havde.

Hvad mener du med reglerne skal følges?
Avatar billede loonz Nybegynder
07. november 2002 - 20:53 #9
Løsninger skal være tilgængelige for alle brugere... Mærkeligt, at det ikke virkede :(
Avatar billede mobilboy Nybegynder
07. november 2002 - 21:10 #10
Har læst et eller andet sted at man skal downloade halflife 1.1.1.0 (Er det ikke det den hedder?) Så det er jeg igang med.

Raportere lige når det er sket.

Kan det have nogen indflydelse at jeg har "Game of the year edition"?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2002 - 22:20 #11
ang. "Game of the year edition" - så er svaret nej.
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. november 2002 - 08:25 #12
Hvis den fil du mangler hedder client.dll er der kun en løsning.
Afinstaller hele lortet og installer igen
Og så skal du forresten også være sikker på at det er den rigtige opdatering du downloader.
Da du har købt din cs er det retail versionen du skal opdatere
Avatar billede mobilboy Nybegynder
08. november 2002 - 13:39 #13
Har fået det til at virke. Jeg installerede den nyeste version af half-life oven i. Altså 1.1.1.0 versionen.

Så virkede det bare...!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2002 - 20:20 #14
Så lav lige et svar og accepter eget svar - så er dette spørgsmål nemlig lukket :)