Avatar billede klejner Nybegynder
07. november 2002 - 17:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Code 10 til Floppy Controller

Hej.
Jeg har netop installeret Windows 2000 (eng) på min PC. Det gik OK bortset fra at den hverken forstod min floppycontroller eller min USB. Har nu fået USB til at virke men Floppyproblemet volder stadig problemer...
Når man ser egenskaberne for "Standard Floppy Disk Controller", skriver den "This device cannot start. (code 10)"

Jeg har prøvet at afinstallere den og genstarte nogle gange, men problemet kommer igen....

Nogen som har et godt forslag til hvad jeg skal gøre??
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. november 2002 - 18:58 #1
der er sikkert en fejl på diskettedrevet, kan du boote på en diskette?
Avatar billede klejner Nybegynder
07. november 2002 - 19:55 #2
Nej det er nemlig ikke en fejl på drevet, for jeg kan godt boote op med en gammel win98 diskette....
Det win2k som laver et eller andet mystisk...
Avatar billede klejner Nybegynder
10. juni 2003 - 20:08 #3
Windows2k er åbenbart bare lam...