Avatar billede rotte Nybegynder
06. november 2002 - 21:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

simpel redirection

JA, det burde være simpelt men hvorfor kan jeg ikke sætte target på (target="_top")så den redirecter i et nyt vindue?

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
redirTime = "2000";
redirURL = "http://www.eksperten.dk";
function redirTimer() { self.setTimeout("self.location.href = redirURL;",redirTime); }
</script>
<style>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. november 2002 - 21:29 #1
Ehe top er hele siden - Du skriver nyt vindue? Hvad mener du....
Avatar billede rotte Nybegynder
06. november 2002 - 21:36 #2
undskyld, det skal selvfølgelig være _blank
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2002 - 21:41 #3
Det er sgu en noget forvirret kode...
Er det ikke bare dette, du mener (?):

setTimeout("window.open('http://www.eksperten.dk', 'nytVindue');", 2000);
Avatar billede di8leva Nybegynder
06. november 2002 - 21:42 #4
hvis man skriver _TOP er det ett nyt vindue =)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2002 - 21:45 #5
di8leva>> Det vil jeg meget gerne se dig give et eksempel på!
_top henviser til det øverste "knudepunkt" i et frame-hierarki!
Avatar billede rotte Nybegynder
06. november 2002 - 22:50 #6
ja, det kan bruges, men er det ikke muligt at bruge target"" istedet for nytVindue? jeg skal have mulighed for at ændre den til _top  - men du får alligevel point da det var svar på spørgsmålet.
Avatar billede di8leva Nybegynder
07. november 2002 - 09:29 #7
phoenixy >> ok, jag kan ikke vara sikker men i HTML er "_top" det øverste "knudepunkt" som du siger men "_TOP" er ny side....
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2002 - 14:20 #8
di8leva>> Nej. HTML er case-insensitivt.

Hvis du vil have target="_top", skal du skrive dette i stedet:

etTimeout("top.location.href = 'http://www.eksperten.dk';", 2000);
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2002 - 14:20 #9
Ups, der mangler et s i setTimeout!
Avatar billede rotte Nybegynder
07. november 2002 - 17:38 #10
allright, tusind tak