Avatar billede platapus Nybegynder
06. november 2002 - 20:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

blå skærm med stop error!!

jeg får helt uventet og lige pludseligt engang imellem en blå skærm hvor der står stop error. og så står der teksten

PFN_LIST_CORRUPT

hvad gør man ved det??
Avatar billede fido82 Nybegynder
06. november 2002 - 20:15 #1
Avatar billede platapus Nybegynder
06. november 2002 - 20:24 #2
okay, så har jeg en mistanke til mit grafikkort da den under installation af drivere til det siger til mig at det ikke har microsoft's digital signature.. jeg har et elsa gladiac 721 64 mb med tv-out, hvis det ikke har det der signature halløjsa kan det så ikke bruges til xp, 2000 osv.. og vil det så sige at jeg har brugt 2500 kr. på noget der ikke virker til mit styresystem
Avatar billede fido82 Nybegynder
06. november 2002 - 20:34 #3
test evt kortet i en vens maskine... kan du starte den i fejlsikret ? (vga mode)
Avatar billede platapus Nybegynder
06. november 2002 - 20:37 #4
hmm jeg kan sagtens starte maskinen det er ikke noget problem, det er bare lige pludseligt at jeg får en af de der stop errors når jeg sidder i windows og arbejder
Avatar billede fido82 Nybegynder
06. november 2002 - 20:41 #5
opdater dine drivere, og lav en windows update
Avatar billede platapus Nybegynder
06. november 2002 - 20:43 #6
det er de nyeste drivere jeg har, og før da jeg kørte med 2000 eller xp så lavede den også de fejl efter jeg havde kørt windows update
Avatar billede fbanke Nybegynder
06. november 2002 - 23:23 #7
Prøv med noget andet ram, eller test det.
Avatar billede platapus Nybegynder
15. august 2003 - 23:49 #8
alt ram er testet og fungere, og grafkort virker fint, prob. stadig der!