Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:34 Der er 35 kommentarer og
6 løsninger

Er den for fed?

Vi har lavet en lille side. Vi vil bare lige høre om i synes den er flot og om den virker.
Skriv hvis i oplever fejl på siden...

http://members.dencity.com/boye

Tak..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:38 #1
Oplever fejl ?? Det var en ubehagelig oplevelse .. dem var der mange af! Hvis du fører musen hen over menuen kommer der fejl på linie 115, 51, 124 etc. (JavaScript fejl)

Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:40 #2
Ja, ja, vi spørger jo netop fordi at det virker på vores computere...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:41 #3
Øv, vi troede lige at vi kunne finde ud af det... Hvordan kan det være at noget virker på hd men ikke på inet?
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:43 #4
det er sgu ellers et flot design hva - måske var det en ide at få billedet i midten lidt højere op så den går lige over teksten og måske dæmpe nogle af de røde farver der går ret kraftigt igennem i tekstlaget
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:44 #5
som tdaugaard siger så er det ærgeligt med javascript fejlene - jeg ville godt have set hvad der ellers var - siger du til når det er rettet ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:45 #6
<< vandhunden >>

Det er en \"Et object var ventet\" fejl.
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:47 #7
Ingen af dine links virker...

Starter med at sige: Error on page..
Avatar billede blood Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:48 #8
tdaugaard

der kommer ikke nogle fejl vid mig
Avatar billede blood Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:49 #9
men jeg syntes jeres design er for fedt og siden er næm og hurtig at finde ud af

jeg giver den 13@13
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:51 #10
Jeg synes klart det er et fedt design.

menuerne virker helt ok, på min computer. IE 5.0, windows 98.

Siden er måske nok lidt tung!

Der er en fejl hos mig med baggrunden!

Den loader fint nok fra start af, men skifter så, til en masse streger af forskellige farver. Det ligner et prøvebillede fra en tv kanal eller sådan noget!
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:52 #11
Fed Design
Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:52 #12
--> blood

Mange tak, vi var lige ved at blive nærvøse...

Hvorfor kommer der fejl hos jer andre? Hvilken browser bruger i?
Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:55 #13
Vi har også haft problemer med overskriften (blur og dropshadow) kan i genkende det eller er det bare min fars aptiva der går kløjs i det?
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:14 #14
vandhunden - fejlene som tdaugaard påpeger opstår altså også hos mig
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:24 #15
Jeg bruger IE 5.5
under Windows ME, fodret af en athlon 700 mæ\' 128 pc133...
Avatar billede nof Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:40 #16
Hej,

jeg synes at Jeres design er rimelig fedt, men der er lige nogle ting på sitet som skal rettes:

1) Lav logoet i et grafikprogram.

2) Man kan ikke surfe videre til menupunkterne.

3) Det hedder ikke Rubenses og Andreases Webkøkken - det hedder Rubens og Andreas\' Webkøkken.

9@13

I ville få højere karakter hvis menuen nu virkede...

/nof
Avatar billede roslev Nybegynder
07. oktober 2000 - 16:37 #17
Er jeg den eneste der har set siden i Netscape??? Sikke en gang rod....
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 16:51 #18
Jeg bruger ie5.5@w98se og jeg kan SLET ikke se siden.
Ja jeg har enabled java (1.2)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:42 #19
--> nof

1) Tjoe, måske... Vi vil tænke over det...

2) Nej, men vi kan oplyse om at menuen er tv2agtig og rigtig fed.

3) Nøj, du må være skolelærer...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:42 #20
Er der virkelig ikke nogen der kan svare på hvorfor noget kan virke herhjemme men ikke på nettet?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2000 - 20:00 #21
start med at rette Netscape fejlene derhjemme... så kommer vi til resten..
Avatar billede lkh Nybegynder
07. oktober 2000 - 22:50 #22
Flot side. Fedt design, men et godt råd: Lad være med at lægge en side op som ikke virker. Der er irreterende for brugerne, og i vil derfor ikke score specielt mange besøgende.

Med venlig hilsen
Mette Hansen
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:09 #23
Ikh...

Fuldstændig enig!!

Jeg er så træt af at glo på ufærdige og fejlfyldte sider... Også som Site vurdering...

Men flot er den da....
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:10 #24
jeg vil prøve at hente siden igen.. måske lykkes det.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:12 #25
Jo - flot side helt sikkert.. nogle layers trix :)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:24 #26
Det er også mest vores layers vi er lidt stolte af... Javascriptfejlene bliver rettet inden længe og der vil komme en ny version en gang i aften tror jeg. Vi ved godt at vi ikke ligefrem er htmlguruer, men vi var i den tro at siden virkede nogenlunde... Det kommer vist til at koste os et smart menusystem, men hva\'...

--> Ikh - vi er såmænd slet ikke ude på at \"score\" besøgende. Synes du det virker sådan?
Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:25 #27
- og selvom vi prøvede på at score besøgende, så havde vi allerede haft over 25 på en aften... He.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:34 #28
hehe.. jeg tror min rekord er 44 inden for 2½ time på www.gaunt.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:34 #29
Lyder som en god idé....

For siden er som sagt jo ganske nydelig
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:37 #30
men det med jeres layers ser faktisk skide godt ud. Men siden er nok ikke klar til sitevurdering
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:38 #31
nøj hvor jeg egentlig keder mig :(
tror jeg vil finde en side med lidt flash trix
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:46 #32
Gauntlet....

har du nogle gode forslag til sider med Flashtricks..., så henter jeg nemlig en bajer til.... ellers smutter jeg sgu ind til drengene og vælter byen... he he...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:47 #33
Nu har vi uploadet noget nyt!!!!
Prøv menupunkterne...(hvor vi godt ved at der mangler et lukbillede i hjørnet)...

gauntlet>> prøv www.paregos.se/mosquito
          en fed flash side
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:49 #34
nikolajdu: desværre.. men jeg har tænkt mig at kigge forbi macromedia.com og se deres referencer.

vandhunden: kigger lige :)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:51 #35
Vandhunden: SEJT!!! især delen med prøvebilledet fra Mosquito!

Gad vide om man kan få prøvebillede som pauseskærm.. :)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:58 #36
-->gauntlet

Hvis man kan så må du lige droppe en mail...
(vandhunden@gmx.net)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
08. oktober 2000 - 00:01 #37
vandhunden > heh okay.. jeg kigger lige de største ressources igennem
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. oktober 2000 - 00:03 #38
Den er sgu oxo rigtig nydelig...

Bare lige det der med at minbroser gik ned, da jeg trykkede på et link.... (sverige flash)

Gaunlet/

Da jeg har svært ved at koncentrere mig om andet tror jeg sgu jeg hopper i byen og vælter mig selv...

P.s. Der er INGEN der kan drikke mig under bordet... det klarer jeg fint selv..
Avatar billede gauntlet Nybegynder
08. oktober 2000 - 00:06 #39
nokilajdu: go tur ;)
jeg vil smide mig i seng og læse anders ander
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. oktober 2000 - 00:09 #40
forståeligt....

Jeg vil ud se se om jeg kan finde en drink der hedder staveplade til mig selv...
Avatar billede gauntlet Nybegynder
08. oktober 2000 - 14:27 #41
hehe.. fandt du så en \'staveplade\'-drink? ;)