Avatar billede groooove Nybegynder
05. november 2002 - 11:55 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvad siger I om en Vega+ A4

Hey Jeg skal have fat i en billig Bærbar jeg kan bruge i forbindelse med en butik hvor den primært skal stå og ordne faktura. Altså ingen spil. Den skal kobles på nettet.

Jeg har set denne Vega+ A4. Er der nogen der har erfaringer med Vega!

14.1’’ XGA TFT Skærm
Mobil AMD ATHLON XP 1500+
256MB RAM
Combo drev DVD /CD-RW 8x12x16x24
20GB Harddisk
3.5’’ Floppydrev
TV-out, Firewire IEEE1394
Windows XP Home

Pris kr. 9.995 incl. moms
Avatar billede itckongen Nybegynder
05. november 2002 - 12:00 #1
Hvis den ik skal køre noget grafisk krævende hvorfor så købe så stor en  bærbar??
Avatar billede groooove Nybegynder
05. november 2002 - 12:08 #2
tja godt spg. brænderen tiltalte mig iforbindelse med backup. ellers er det jo ikke verdens største skærm! hvilket ikke gør noget. og RAM bliver vel også hurtig brugt op!! så jeg ved ikke om den er så Stor igen! Er der noget billigere der kan dække mit behov?
Avatar billede qualicase Nybegynder
05. november 2002 - 12:10 #3
9.995 er da billigt....
Avatar billede itckongen Nybegynder
05. november 2002 - 12:43 #4
Jeg ville anbefale at købe en bærbar med knap så meget processor kraft, også nogle flere RAM.
Det skulle gerne kunne fåes billigere end 9.995 kr.
Kig på www.edbpriser.dk så har du i det mindste kigget hvad der er af tilbud :)
Avatar billede driis Nybegynder
05. november 2002 - 14:52 #5
9.995 er billigt for den maskine. Men læg mærke til, at der ikke er netværkskort i den, så hvis den skal på nettet, skal du enten købe et PCMCIA netværkskort ved siden af eller bruge modem.

www.edbpriser.dk fandt jeg et prisbilligt alternativ:
Higrade Notino 3400d : Cel1200 / 256MB / 14,1" TFT / 20GB / DVD / 56K / LAN
Kr. 9999
Her er netværkskortet med, men du får en lidt mindre processor. Desuden tror jeg ikke, Windows følger med.

En endnu billigere maskine kunne være ECS I-Buddie Celeron 1100 til 8600,- kr. Men bemærk, at batteriet er eksternt og ikke følger med !! (Så er der ikke så meget sjov ved en bærbar, hvis man alligevel skal have strøm til den fra en stikkontakt)

Hvis du vil have en lidt ældre model, som bare skal være billig, kan jeg anbefale dig at kigge på www.laptops.dk

Hvis du er