Avatar billede madammen Nybegynder
05. november 2002 - 10:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook på windows 2000 server

Hej jeg har en Windows 2000 server SP3, med Exchange 2000 SP3, og det hele virker fint. Når jeg bruger Outlook Express fra serveren har jeg ingen problemer, men da jeg så ville se, hvordan det virkede med Outlook, fik jeg problemer.
Outlook "fryser fast"efter et par min, når den er ved at "Fetching new headers in the Inbox for Domain", og så kan jeg kun komme ud ved hjælp af Windows Task Manager.
Kan man ikke bruge Outlook på en windows 2000 server????
Madammen
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2002 - 10:26 #1
>Kan man ikke bruge Outlook på en windows 2000 server????

Jo. Hent dog de seneste opdateringer til Office på:
http://office.microsoft.com/danmark/productupdates/
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2002 - 10:30 #2
peterpan10>Det er da godt du kan snakke mig efter munden. Tsk.
Avatar billede madammen Nybegynder
07. november 2002 - 10:01 #3
Jeg havde installeret nogle opdateringer, men nu har jeg installeret dem alle, og mit problem er stadig det samme.
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2002 - 13:41 #4
Prøv i Outlook at vælge menupunktet Hjælp - Find & ret fejl.