Avatar billede cocolumbo Nybegynder
06. oktober 2000 - 15:38 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Stop META refresh

Jeg har en afdeling på et firmasite hvor der i en krævet includeret fil ligger en META-RERESH på 300. Det er et problem da sitet indeholder javaspil, som starter forfra hver gang siden bliver reloadet.

Kan man med javascript stoppe den refresh?
Avatar billede jwolf Nybegynder
06. oktober 2000 - 15:47 #1
fjern meta-refresh fra css filen, og indsæt det på alle siderne i html koden undtagen den side spillet er på :o)
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
06. oktober 2000 - 15:51 #2
Som sagt ligger det i en KRÆVET includeret fil... Med din løsning skulle man ind og rette i ca. 3000 filer... Ikke optimalt :O)
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. oktober 2000 - 15:54 #3
Jeg kan henvise til et program der kan gøre det for dig på under 2 minutter.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. oktober 2000 - 15:56 #4
Det er freeware og utrolig let at benytte, om du så skulle rette i 10000 filer ville det ikke værer et problem: http://tucows.cybercity.dk//preview/041-008-001-016C.html
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
06. oktober 2000 - 15:56 #5
hør nu her.... det er en PÅKRÆVET fil... der må ikke rettes i den!
Avatar billede jwolf Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:13 #6
så læg da spillet på en anden server såsom geocities eller tripod.co.uk.
Sidstnævnte kører utroligt stabilt og der har du vistnok 15mb plads at gøre med.
Avatar billede jwolf Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:14 #7
ellers, så på den side spillet ligger på, er der da ikke et sted i html koden hvor der står at den skal benytte den der fine fil ingen må røre ved?
Kan du ikke slette det fra koden så den ikke benytter indstillingerne?
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:29 #8
Nope... filen er der, og den skal være der... Spørgsmålet gik på om det var muligt med javascript at stoppe den nedtælling der reloader siden...
Avatar billede nixen Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:39 #9
tyvstjålet fra MSDN - måske kan du bruge det, men du må selv lige rode med referencen til \'object\' :)

/Nixen

removeAttribute Method

--------------------------------------------------------------------------------

Removes the given attribute from the object.

Syntax

bSuccess = object.removeAttribute(sName [, iCaseSensitive])
Parameters

sName Required. String that specifies the attribute name.
iCaseSensitive Optional. Integer that specifies whether to use a case-sensitive search to locate the attribute. By default, this value is set to 1 to indicate that the uppercase and lowercase letters in the specified sName parameter must exactly match those in the attribute name. If there are multiple attributes specified with different case sensitivity, the attribute returned might vary across platforms.

Return Value

Boolean. Returns one of the following possible values:

true The attrbute was successfully removed.
false The attrbute was not removed.

Remarks

If two or more attributes have the same name —differing only in uppercase and lowercase letters —and iCaseSensitive is set to 0, this method removes only the last attribute to be created with this name. All other attributes of the same name are ignored.