Avatar billede delanvital Nybegynder
03. november 2002 - 17:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nordthbridge tune til XP

Hej! Jeg har 2xCeleron 400@560MHz, og derfor BX-chipset. Har installeret XP. Så fandt jeg ud af, at Northbridge Tune ikke duer til XP - kun 2K! Sur røv! Jeg kan hente ret meget ved at tweake min NB!

Jeg har læst, at de samme indstillinger kan sættes med WPCREDIT fra www.h-oda.com, men jeg kan ikke finde nogen indstillinger for 4-way interleave, og hvad faen det nu hedder...

Er der nogen der har en .pcr-fil til BX, eller kender til andre programmer, som kan det samme? Eller andre ideer?
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2002 - 19:29 #1
Jeg har da 3 .pcr filer til BX chipsettet, men så vidt jeg ved er det dem der følger med en standard-download, så mon ikke du har dem selv alligevel ?.
Filerne hedder:

80867190.PCR
80867191.PCR
80867192.PCR

Sig til hvis jeg skal sende dem ?
Avatar billede delanvital Nybegynder
03. november 2002 - 22:42 #2
Det er vist dem, som ligger der ja. Problemet er bare, at WPCredit ikke rigtig evner det samme som det Northbridge Tune jeg havde gang i før...Jeg får ikke løst mit problem - men du svarede da på en af mine spørgsmål, såh du får dine points :o)