Avatar billede 104 Nybegynder
03. november 2002 - 15:33 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Filmen "Signs"

Er den god eller er den noget lort at se ? for har både hørt godt og skidt om den.

????
Avatar billede schaefner Juniormester
03. november 2002 - 15:35 #1
De får nok de samme forskellige meninger herinde ;)
Men jeg synes personlig den er god.
Avatar billede pfp Nybegynder
03. november 2002 - 15:36 #2
Den er god. Slutningen er måske sådan lidt lala, men alt i alt en fed film!
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
03. november 2002 - 15:37 #3
Jeg synes at den er dårlig, men okay, jeg sad også på første række og var lettere beruset :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. november 2002 - 15:40 #4
som schaefner og siger, der er rigtig mange forskellige meninger om signs, enten kan man lide den eller også kan man ikke lide den, det er jo smag og behag!!
Jeg arbejder selv i  en biograf og tro mig når jeg siger, at der er mange der syntes den er fed, men der er skida også mange der syntes den er lunken!
Jeg syntes selv den er ret fed!

Med venlig hilsen Mr bob
Avatar billede jthyge Mester
03. november 2002 - 15:40 #5
Den film er kanon!! Hvis man kan lide film man skal tænke lidt over. For det er ikke en typisk alien film, med massere af splat og action! Men en film der handler mere om frygt og tro!

Se den... Hvis du ikke kun er til splat og vold!

Jthyge
Avatar billede initializing Nybegynder
03. november 2002 - 15:42 #6
Der sker egenlig ikke det helt store. Jeg blev faktisk skuffet dengang jeg så den i biografen. www.imdb.com og søg på SIGNS så fkan du læse noget om den.
Avatar billede initializing Nybegynder
03. november 2002 - 15:43 #7
Det jeg varmest skuffet over var slutningen... Den er lidt tynd. Men alt det andet er sgu okay!
Avatar billede 104 Nybegynder
03. november 2002 - 15:43 #8
mr-bob >> Ok, bob du for point.

initializing >> Skal nok prøve kloge åge.. (Noob)
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. november 2002 - 15:45 #9
Filmen er ok som så, men jeg blev skuffet da jeg tog i biffen og så den - forventede mere af den ud fra det jeg havde hørt.. (i forhold til "the 6. Sense" forventede jeg mere)
Slutningen er som de andre siger.... lidt tja..
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. november 2002 - 15:47 #10
tak for point!

jeg er ked af at sige det, men jeg tror nu alligevel at initializing har mere forstand på det end dig! det er ikke særlig pænt at kalde folk noob når de nu prøver at hjælpe!!!

med venlig hilsen Mr bob
Avatar billede 104 Nybegynder
03. november 2002 - 15:50 #11
Det var bare for sjov, skulle bare lige se hvordan man ville tage det herinde ;)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. november 2002 - 16:02 #12
det er ikke god kotúme at kalde folk noob, ligemeget om de er det ej! :-)
Avatar billede initializing Nybegynder
03. november 2002 - 16:04 #13
104: Hvad skulle det til for? Jeg prøver på at HJÆLPE dig..

Vil egenlig gerne have en forklaring!
Avatar billede initializing Nybegynder
03. november 2002 - 16:04 #14
Gidder ikke at folk skal rakke mig ned..
Avatar billede initializing Nybegynder
03. november 2002 - 16:06 #15
Du er jo fuldstændig rundt på gulvet barn..
Avatar billede 104 Nybegynder
03. november 2002 - 16:21 #16
*LOL* okay så kan man se hvor meget i kan klare :D det var for sjov.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
03. november 2002 - 16:37 #17
lige et "dumt" spm. her på falderæbet :)
hvad betyder Noob ?

BOB
Avatar billede 104 Nybegynder
03. november 2002 - 16:47 #18
bob-bob1 >>> F.eks i cs...At man er nybegynder og ikke særlig god :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. november 2002 - 16:48 #19
noob er en forkortelse/slang for/af "Newbie" altså nybegynder!
Avatar billede initializing Nybegynder
03. november 2002 - 16:49 #20
Når nogen bare slynger sådan noget ud kan jeg godt tage det personligt..
Avatar billede funguy Nybegynder
03. november 2002 - 16:49 #21
Jeg synes filmen er udemærket... gode skuespilspræstationer, og hvis man er til lidt rumvæsner, så er den fed!
Avatar billede 104 Nybegynder
03. november 2002 - 16:50 #22
initializing >>> Det fandt jeg ud af... :D
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
03. november 2002 - 17:00 #23
Kender ikke filmen :(
Men købte DVD+surroundforstærker for 2 mrd. siden, og er begyndt at samle på sci-fi film. Har 35 indtil nu. Er man til den slags film kan jeg anbefale: The 6th day, X-Men eller Time Machine.

I må gerne kalde mig Noob *lol* ........ det er jo bare fakta.
Tror jeg sover fint i nat anyway.

BOB
Avatar billede 104 Nybegynder
03. november 2002 - 17:42 #24
endelig en der ikke tager det SÅ personligt ;)