Avatar billede mvk Nybegynder
02. november 2002 - 10:01 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Billigste webhotel

jeg skal bruge et billigt webhotel der undstøtter asp og php.

pls help :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. november 2002 - 10:03 #1
Avatar billede el_fredo Praktikant
02. november 2002 - 10:03 #2
www.dht.dk er ok. De understøtter ikke jsp, men det er vel også ligemeget.
Avatar billede botha1 Nybegynder
02. november 2002 - 10:04 #3
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. november 2002 - 10:04 #4
Hvis det skal være gratis:

www.internetplads.dk/soeg.asp
Avatar billede el_fredo Praktikant
02. november 2002 - 10:04 #5
105/måned m. 100MB plads. Jeg ved ikke hvad de andre koster.
Avatar billede el_fredo Praktikant
02. november 2002 - 10:05 #6
Sikke mange webhoteller!
Avatar billede mvk Nybegynder
02. november 2002 - 10:06 #7
super - tak - cliche.dk ser god ud :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. november 2002 - 10:06 #8
...den der klik10 virker ikke! Den kendte jeg ellers ikke :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. november 2002 - 10:07 #9
til prisen er cliche rigtig god :)
Avatar billede sthen Nybegynder
02. november 2002 - 10:09 #10
Inden du lægger dig fast på cliche, så prøv lige at søge på netop "cliche" her på Eksperten.

Her vil du hurtigt finde ud af, at hvis du skal have et STABILT webhotel, så skal du IKKE vælge cliche.
Avatar billede papercut Nybegynder
02. november 2002 - 10:11 #11
UNDSKYLD

det var selvfølgelig

www.web10.dk
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2002 - 10:11 #12
prøv www.secnet.dk de tilbyder en kanon service og deres priser er ikke højre end de andres hvis du regner deres gebyr ud somt domæe priser
Avatar billede papercut Nybegynder
02. november 2002 - 10:13 #13
og rigtigt

cliche ER billigt, men puha hvor de dog STINKER

tjek lige andre spg. om dem !!

men ok du får hvad du betaler for (lidt ligesom i de "gamle" dage med www.freepaq.dk)
Avatar billede mvk Nybegynder
02. november 2002 - 10:13 #14
hvem er så stabil til de samme penge ?

de skriver at de har koblet på en 155 MBit full-duplex fiber-optisk linie
det burde da være stabilt...
Avatar billede mvk Nybegynder
02. november 2002 - 10:14 #15
kan man blive nogenlunde enige om hvilken udbyder der leverer en god billig stabil service...
Avatar billede mvk Nybegynder
02. november 2002 - 10:15 #16
det jeg skal have hosted er en flashfilm med noget eksterne billeder...
ikke noget asp, php, sql i denne omgang.
jeg har mit eget webhotel kørende hos azero
Avatar billede mvk Nybegynder
02. november 2002 - 10:16 #17
men den forening som sitet er til skal bare have noget billigt (http://www.dfas.dk/)
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2002 - 10:18 #18
som papercut skriver så for du hvad du betaler for betaler der er mange selskaber der har sat priserne helt i bund for at kunne komme ind på market.

Men der er kun en måde at holde de priser ned på det er ved at have en rigtigt sponsor eller også spare på hardwaren eller servicen.

ingen af delene dur til noget

det dårlige hardware vil går ned igen og igen og den med det gode sponsor vil man nu også kunne regne med at den sponsor bliver ved med at være gavmild gæt selv
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. november 2002 - 10:19 #19
proboss>

Regn prise ud for år 1, 2, 3 og læg dem så sammen. Fortæl mig så hvor mange gange dyrere Secnet er end cliche...    doh!

mkv>

Cliche har ikke den bedste service, men jeg fornemmer at den er blevet bedre. På papiret er der intet der matcher cliche hvad ASP angår. Når det drejer sig om PHP, så er der flere.
Avatar billede mvk Nybegynder
02. november 2002 - 10:20 #20
men hvis i ser på sitet kan i se hvor simpelt det er - og det er mere med at kigge på behovet...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. november 2002 - 10:22 #21
Hvis du ikke behøver at bruge ASP, så kig på:

www.web10.dk
www.b-one.dk
www.starthotel.dk (hvis du er freelancer/iværksætter/erhvervsdrivende)

De er alle tre billige :)

NB! www.starthotel.dk er jeg medejer af, og derfor inhabil.
Avatar billede mvk Nybegynder
02. november 2002 - 10:27 #22
hehe .- okay
tak for hjælpen alle sammen
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. november 2002 - 10:28 #23
selv tak :)
Avatar billede digitalmann Nybegynder
02. november 2002 - 10:32 #24
skal du bruge asp - kan jeg kun anbefale www.edf.dk og www.azeror.dk

edf er de billigste og køre meget stabilt
100mb og ASP = kr. 49 inkl. moms pr. mdr og de har alt i komponenter
azero er et stort og anerkendt firma men lidt dyrere
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. november 2002 - 11:24 #25
proboss>

Lige en sidste ting, selv om du ikke regnede på mit regnestykke. Jeg tror det er gået op for alle, at man i webhotel branchen ofte IKKE får hvad man betaler for. Det er også min helt egen personlige erfaring, og jeg har dælemig prøvet mange webhoteller (mere end 10 udbydere).