Avatar billede blazer Nybegynder
05. oktober 2000 - 19:06 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Chat!

Jeg er ved at lave en chat, og jeg vil gøre sådan at når man lukke vinduet/forlader siden så logger man ud... hvordan kan jeg gøre det??

Jeg kan ikek bruge global.asa, da chatten først starter nåpt man r logget ind......
Avatar billede blazer Nybegynder
05. oktober 2000 - 19:29 #1
Sagt på en anden måde, hvordan kan jeg kalde en sub når man forlader en side??
Avatar billede blazer Nybegynder
05. oktober 2000 - 19:34 #2
HVad går der galt???

der r gået 30 min.. og jeg har stadigt ikek fået noget svar!
Avatar billede terran Nybegynder
05. oktober 2000 - 19:41 #3
Når du forlader din char uden at logge ud, åbner du et vindue (vha body unload...)
der logger brugeren af...

Det er ikke en optimal løsning, men den virker.

Avatar billede blazer Nybegynder
05. oktober 2000 - 19:48 #4
lidt kode på det???
Avatar billede terran Nybegynder
05. oktober 2000 - 19:50 #5
Lidt flere point måske.... 300
Avatar billede blazer Nybegynder
05. oktober 2000 - 19:55 #6
Du kan få 300 ungarske dybtfrosne kartofler og stikke så langt op i dit næsebor at du skal bruge en proktolog for at finde dem!
Avatar billede parazite Nybegynder
05. oktober 2000 - 20:20 #7
blazer : *LooooooooL*
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. oktober 2000 - 20:33 #8
*S*
Avatar billede blazer Nybegynder
05. oktober 2000 - 20:34 #9
DU MENER DA IKKE AT DU FORTJENER 300 POINTS FOR AT SKRIVE NOGET I RETNING AF

<Script language=\"Vbscript\">
Sub Document_OnUnload()
msgbox \"DAVS, OG FARVEL\"
End sub
</Script>
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
05. oktober 2000 - 20:35 #10
<SCRIPT LANGUAGE=javascript>
<!--
function Logout()
{
  top.location.replace (\"logout.asp\");
};
//-->
</SCRIPT>
Eller nok en anelse mere relevant: windows.open(\"logout.asp\")

i dit start body tag skriver du blot:
<body OnUnload=Logout()\">

>> terran, tror du inflationen er så høj for tiden eller hvad ??
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
05. oktober 2000 - 20:36 #11
Ak ja, du har den jo næsten selv kan jeg se...
Eneste note tilbage er så blot at bemærke at det selvfølgelig er i logout.asp du skriver din kode der logger brugeren helt ud!
Avatar billede blazer Nybegynder
05. oktober 2000 - 21:27 #12
Mange tak for hjælpen.. fuck hvor er terran da direkte dum!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. oktober 2000 - 22:24 #13
Da Terran ikke virker så interesseret....

Kunne jeg så ikke negle nolge af de kartofler til lidt Gullash??? Og nej Proktologen er ikke inviteret...
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 02:53 #14
Tjahh... Nikolajdu.... Det afhænger så sandeligt på om du er emdlem af S.M.Ø.R.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. oktober 2000 - 08:58 #15
S.M.Ø.R???

Jeg er ikke helt med, men hvis kartoflerne skal nå at tø op... Så er det sgu vigtigt jeg rykker på dem nu...
Avatar billede terran Nybegynder
06. oktober 2000 - 09:35 #16
Jeg ved ikke om inflationen er for høj - jeg ved bare at din bruger står med et åbent vindue, som han ikke kan bruge til noget....måske kunne det være mere relevant med et popup vindue der lukkede efter at han nulstiller sin session eller hvad han nu skal eksekverer...:)
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:26 #17
Sado Masokistiske Ørne Reddere... har du aldrig hørt om dem?