Avatar billede luckylonestar Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:40 Der er 2 kommentarer

Problemer med USB modem

Jeg har en k6-2 450 Mhz med 320 mb ram og 60 giga Hd, med et gammelt Gigabyte GA 5 AX bundkort .Jeg har lige købt et USB modem TBC v.90 og installeret det. Når modemet ringer op går det gang men få skunder efter går hele lortet ned. Windows går i blå skærm og skriver "physical memory dumb", hvorefter den går ned og restarter....Hvad gør jeg ?

Mvh

LL
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:56 #1
hvilken wondoze?  -find en anden driver, enten til din USB controller eller til modemet.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. oktober 2002 - 17:58 #2
Start med at udelukke hardware fejl, lad os starte med at scanne dine ram for fejl: http://hcidesign.com/memtest/download.html Hent dette program.

Nåt programmet starter angiver du den mængde du har af ledig ram (luk alle åbne programmer) 1 fejl er 1 for mange. Lad den scanne til mindst 400%. Scanner du op til 8000% er du næsten sikker på at din ram er uden fejl.