Avatar billede d-boy Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:36 Der er 8 kommentarer

bundkort

Hvordan kan jeg finde ud af hvor stor en processor, mit bundkort kan klare? lige nu sidder der en Intel Pentium II 266/512 med MMX, på mit kort.??
Bundkortet hedder FW82443EX
                  L816ID55
                  SL2SA..
Har undersøgt angående med overclocking, men har ingen ide om hvordan det gøres..
Avatar billede tubber Juniormester
30. oktober 2002 - 17:42 #1
Det står i manualen.....

Du kan højst sandsynligt hente den på bundkort producentens hjemmeside.....
Hvad mærke er det ?

Solten ?

/Tubber
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. oktober 2002 - 17:51 #2
Det er vist et Intel, så vidt jeg kan søge mig frem til, bare søg på google.com på sl2sa
Avatar billede larsljensen Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:52 #3
Det er det der er problemet jeg har ikke manual og jeg kan ikke se at der står noget på kortet!! Er der ingen der kan finde ud af det udfra modellen 5900t pressario???? Det er s0cket 370 og der sidder en Plll 800 mhz på den! Jeg ved at chipssetet er Via apollo pro 133A!!!
Avatar billede d-boy Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:52 #4
ups det glemte jeg at skrive , det er et Compaq-produkt
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. oktober 2002 - 17:53 #5
Produktionen stoppede for 2 år siden....
Avatar billede larsljensen Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:56 #6
Der må da være BIOS opdatering til det??? Kan man få en BIOS til at ligge idet hvor man selv kan vælge alle indstillingerne det kan man íkke i den BIOS der er der nu? Er der evt. en anden bios jeg kan bruge???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. oktober 2002 - 18:05 #7
Kør dette program: http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/d0a2876d21e568040edf8adf9f985cc6/filelib/diagnose/aida32_220.zip

Det kan fortælle dig en masse info om din computer, blandt andet model nummer og producent på motherboardet.
Avatar billede tubber Juniormester
30. oktober 2002 - 18:16 #8
Jeg ved ikke om det er gældende for stationære computere.....
Men ved bærbare og en P233 MMX så er det den største der kan gå i, så hvis det er en P2 266 så er det vel den mindste - så jeg vil gætte på den kan gå til en 400 MHz...

Men som sagt det er et gæt.....
/Tubber