Avatar billede lost-sniper Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mangler gode spil at bruge Joystick i +søger et spil

Nogen der kender nogle gode spil til at bruge joystick i, som simulatore af en art eller noget helt tredie.

+

Jeg har engang spillet et spil, som jeg ikke helt hved om lucas arts har lavet, det er star wars plaget spil, hvor man skal brygge en robot, og så gøre alle mugle ting med den, nogle der kender spillet, eller noget i den retning? (Behøves ikke lige at være det spil, men kan godt lide konseptet)
Avatar billede Chewie Novice
30. oktober 2002 - 15:09 #1
Point ??
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
27. januar 2003 - 10:07 #2
lukker
Avatar billede Chewie Novice
27. januar 2003 - 10:08 #3
hmmm....
Avatar billede blurfan Nybegynder
31. marts 2003 - 23:02 #4
Hvad med Microsoft combat flightsimulater 1,2 eller 3. Nr. 1 r totalt fed men jeg har desværre ik prøvet de andre!!