Avatar billede accesspro Nybegynder
30. oktober 2002 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Distribution af VB Program til Oracle

Hej

Hvad skal der til for at distribuere et VB program via installshield til en Oracle 8.1.7 DB. som det er nu er vi nød til at installere Oracle client for at få adgang....hvilke filer skal være med i distributionen....
Avatar billede pnielsen Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:01 #1
Hej accesspro

Du kan lave en custom installation af 8i clienten, hvor du vælger alt fra - undtagen ODBC og NET8. Det er det eneste der kræves fra klienten.

/Paw
Avatar billede accesspro Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:08 #2
Hej Paw,

Tak for dit svar. Hvordan laver man en customer installation. Gøres det bare udfra CD'en eller skal gøre noget specielt....
Avatar billede pnielsen Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:13 #3
Du smider cd'en i og vælger "custom" installation. Det kommer i det 3. skærmbillede på client installations cd'en.
Der vil så komme en liste over de ting, som du måtte ønske installeret. Der fravælger du ting du kan, og vælger kun ODBC og net8.

Good luck
Avatar billede accesspro Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:14 #4
Tak for det...jeg prøver...