Avatar billede payout.dk Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:48 Der er 52 kommentarer og
1 løsning

Banner 200points + surprise

Hejsa alle,

Yep vi har valgt at reklamere på eksperten.dk derfor skal vi have lavet et banner og det skal selvfølgelig laves af en eksperten bruger :)

bannert skal være 468x60 og er til www.payout.dk

du kan finde tekst at bruge på siden.

Foruden de 200 points får vinderen også deres banner op på www.payout.dk som enten skal være webmaster relateret eller design relateret.

Foruden trafik så er payout en pagerank 5 domæne som højst sandsynligt får PR 7 i næste uge så derfor er der også google points at hente! Banneret vil blive på siden minimum 12 måneder!

Bannert skal være prof. og selvfølgelig henvende sig til webmasters da det er et affiliate program.

post link til jeres forslag her :)

Mvh
Lars H.

Deadline...? gerne hurtigst muligt...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. oktober 2002 - 20:53 #1
som en lille service www.dinos.dk/?op=10 , til dem der ikke selv har en server at smide forslag op på.
Avatar billede layer Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:55 #2
Det lyder da rimelig nice, jeg tror jeg vil prøve at lave nogel!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:56 #3
nice jelzin101 - denne lille post/contest er lavet da vi alle her på payout bruger alt for meget tid herinde på E og synes det kunne være kool med et banner lavet af en bruger herinde!
Avatar billede layer Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:56 #4
nogle
Avatar billede md7953 Nybegynder
30. oktober 2002 - 04:12 #5
Her er mit forholdsvis vellykkede forslag... :-)

http://www.dreier.esenet.dk/payoutbanner.jpg
Avatar billede Jman Praktikant
30. oktober 2002 - 09:22 #6
Avatar billede payout.dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 12:18 #7
nice! - keep em comming :)
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
01. november 2002 - 17:52 #8
er der fundet en? eller må jeg prøve?
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
01. november 2002 - 18:03 #9
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
01. november 2002 - 18:04 #10
Avatar billede cade.dk Nybegynder
05. november 2002 - 16:51 #11
www.cade.dk/payout.jpg - www.cade.dk/payout_jpg - SKal der laves om? så beskriv noget mere.. ny style eller andet..så skriv..og jeg laver det ;)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
05. november 2002 - 17:12 #12
en 1 px sort kant er nok en god ide så banneret ikke blender ind med den hvide baggrund.... :)

spørgsmålet er nok åbent en lille uge endnu
Avatar billede cade.dk Nybegynder
05. november 2002 - 17:48 #13
okay lyder godt. - så kan jeg forsøge mig noget mere..
Tænkte på hvad synes du om mit forslag?
Avatar billede cade.dk Nybegynder
05. november 2002 - 17:54 #14
www.cade.dk/payout_.jpg - så skulle den virke..
Avatar billede Jman Praktikant
05. november 2002 - 18:12 #15
hov - mit er blevet flyttet til http://www.jman.dk/eksperten *S*
Avatar billede cade.dk Nybegynder
05. november 2002 - 18:18 #16
www.cade.dk/payout_2.jpg - 1x1 pixel rundt i kanten i sort. ;)
Avatar billede cade.dk Nybegynder
05. november 2002 - 18:48 #17
Avatar billede cade.dk Nybegynder
05. november 2002 - 20:50 #18
Kom med nogen slaps eller ider til dit sprøgsmål..ville gører det letter!
Avatar billede cade.dk Nybegynder
08. november 2002 - 14:09 #19
dødt spørgsmål evt.?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
08. november 2002 - 15:58 #20
Avatar billede payout.dk Nybegynder
09. november 2002 - 20:08 #21
spørgsmål blir lukket den 15 saa der er et par dage endnu :)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. november 2002 - 20:45 #22
Kan du ikke komme med en kommentar ;)?!
Avatar billede md7953 Nybegynder
12. november 2002 - 03:35 #23
Sådan...så fik jeg også lige sat en lille ramme på (dog ikke sort)...samt lavet det om til gif i stedet:-)

http://www.dreier.esenet.dk/payoutbanner.gif
Avatar billede payout.dk Nybegynder
12. november 2002 - 14:49 #24
very nice md7953!
Avatar billede 0ffline Nybegynder
12. november 2002 - 20:42 #25
Et par enkelte forsøg
http://www.exciter.dk/eksperten/banner.html

/0ffline
Avatar billede md7953 Nybegynder
13. november 2002 - 19:43 #26
hmm...jeg har på fornemmeren at Offline er blevet lidt inspireret ved at se på andre besvarelser til denne opgave?... :-)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
13. november 2002 - 23:42 #27
Hmmm - tænker du på den skrå kant?
Havde faktisk siddet og leget med det et stykke tid, men syntes ikke jeg har nakket, rippet eller på anden måde bevidst har ladet mig inspirerer.
Der er vel ikke som mange andre fælles nævner end netop den skrå kant.
Penge og tekst er selvsagt i opgaven. Farverne er ikke de samme, men.....hmmm :)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
14. november 2002 - 00:05 #28
For ikke utilsigtet at støde nogle har jeg fjernet banneret med den skrå kant.
/0ffline
Avatar billede payout.dk Nybegynder
14. november 2002 - 00:06 #29
indtil videre står kampen mellem

md7953 - http://www.dreier.esenet.dk/payoutbanner.gif
0ffline - http://www.exciter.dk/eksperten/payout3.jpg

mosegris -> den er for mørk.... ellers nice nok!
superrior-> kan ikke se din...

last day of the contest boys and girls :)

Mvh
Lars H.
www.Payout.dk
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2002 - 00:08 #30
Det er ikke tilladt at:

stille anden præmie for svar på et spørgsmål end point.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
14. november 2002 - 00:10 #31
el barto vi har spurgt ubber admin!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
14. november 2002 - 00:11 #32
+ vi spurgte osse co admins der var delt i deres mening derfor kontaktede vi admin!
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2002 - 00:13 #33
Det betyder at reglerne kun gælder en gang imellem? Det lyder lusket....

Det må vel være ens for alle, uanset om banneret er til brug på Eksperten eller andre steder.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
14. november 2002 - 00:15 #34
el barto stop her allerede en co admin har svareret øverst i denne contest.

ideen var bare at det skulle være en eksperten.dk bruger der lavede banneret og at de får et link op på siden osse kan du vel ikke have ondt i røven af??? banner/link går hånd i hånd :)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
14. november 2002 - 00:23 #35
tid til at sove her :)
Avatar billede Jman Praktikant
14. november 2002 - 09:17 #36
jeg har lavet lidt om på mit site, og der må banneret være røget - hvis du kan vente til i aften, så vil jeg med glæde uploade det igen
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
14. november 2002 - 16:56 #37
http://www.e-besked.dk/eksperten/payout3.jpg.... Men de andre forslag er ganske nice :)
Avatar billede md7953 Nybegynder
14. november 2002 - 18:41 #38
Offline...hihi...jeg følte mig nu slet ikke stødt! :-) det var såmænd bare en pudsig bemærkning fra min side...!! ;-) Du må da gerne bruge alle tre forslag...!
Avatar billede md7953 Nybegynder
14. november 2002 - 18:43 #39
....Nå ja....som det hedder så smart..."May the best man win"...:-)
Avatar billede md7953 Nybegynder
14. november 2002 - 18:44 #40
eller... "May the best banner win"...?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
15. november 2002 - 17:59 #41
0ffline - http://www.exciter.dk/eksperten/payout3.jpg

er blevet valgt som: the winner!

email til support@payout.dk !

md7953 hvis du også vil have et link op så email...

Begge bannere er for seje! :)

Mvh
Lars H.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
15. november 2002 - 18:01 #42
Værdig vinder :)
Avatar billede ullum Praktikant
15. november 2002 - 18:04 #43
Det er jo interressant at når det er en annoncør på e så kan reglerne gradbøjes
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2002 - 23:03 #44
Tilladt???

at reklamere her på sitet giver ikke adgang til at omgås reglerne - iflg. reglerne: Det er ikke tilladt at:
stille anden præmie for svar på et spørgsmål end point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2002 - 23:03 #45
admin er kontaktet med henblik på at få lukket dette spørgsmål, til der kommer en GOD forklaring.
Avatar billede md7953 Nybegynder
16. november 2002 - 02:42 #46
Tillykke Offline!! :-)

Og mht. ullum osv....altså helt ærlig...i går eddermanme i for små sko..!!

Mads
Avatar billede ullum Praktikant
16. november 2002 - 07:47 #47
det kan godt være, men min kommentar var:Det er jo interressant at når det er en annoncør på e så kan reglerne gradbøjes. Jeg nævnte intet om sanktioner, konstaterede kun. Men omvendt
1 er per og poul ikke lige for loven
2 mon ikke en annoncør er intr. i at reglerne holdes
Avatar billede payout.dk Nybegynder
16. november 2002 - 09:56 #48
lol sådan en gang mudder for ingenting. Vi kontaktede admin for at høre om det var ok - vi fik aldrig besked tilbage så... who knows. Men stille anden præmie i udsigt.. come on et link exchange.. hehe hvis jeg lavede et xtra spørgsmål om linkexchange så havde der ik været noget problem men det må jeg huske til en anden gang så vi ikke kommer op at slås :)
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 11:27 #49
payout.dk >> var det ikke snart relavevant at begynde at udbetale nogen af de penge i skylder til folk, samt evt. snakke med dem der ikke får deres udbetalinger.... eller er det bare fup og fidus hele det firma ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2002 - 13:14 #50
payout.dk> hmmm... prøv at udtale dig mindre hovent - det gavner ikke ligefrem dit "firma" at udtale dig på den måde du gør. jeg vil i hvert fald ikke anbefale jer til nogen, medmindre du lærer at udtale dig på en mere "officiel" måde.

bare et godt råd :)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
16. november 2002 - 13:56 #51
nu er jeg dog kun ansat i payout (fik jobbet gennem eksperten) men må ærligt indrømme at jeg føler det henvendt sig mod mig at vi bryder reglerne for jeg har jo gjort alt hvad jeg mener man skal gøre - spurgt co admins om lov - spurgt admin om lov da co admins var uenige...

jeg tror nu bare jeg har haft for meget at lave derfor de lidt "hovne" svar... sorry men tror i alle har haft et par af de dage hvor der er for meget at lave og alle er mod en ;)

så dit råd vil jeg tage til mig john!

Questis der er en mail der hedder jens@payout.dk og den går direkte til the man in charge - han skulle gerne responde ASAP mod sådanne beskyldninger :)

Mvh
Lars H
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 13:59 #52
takker for mailen
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2002 - 14:03 #53
payout.dk> det er så i orden - jeg har intet imod dig, det håber jeg at jeg har gjort klart :)