Avatar billede fjorbak Seniormester
27. oktober 2002 - 16:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ang 2 netkort i NT 4

Hej nørder.

Hvordan konfigurer man 2 netkort i nt 4.??
Det skal bruges som følger.:
fra Router til NT 4 indgående netkort ?
det andet kort til HUb/SWITZ og til lokalnet, jeg vil helst have faste IP/TCP adresser.
På Switzen er der to PC som ikke skal indgå derfor er routeren sat op til faste IP/TCP adresser.
Findes der en homesite på dansk (helst) hvor det evt. er beskrevet.

JF
Avatar billede fever Nybegynder
27. oktober 2002 - 17:28 #1
HVis du sætter 2 netkort i NT 4, så når du går ind under LAN instillinger, kan d vælge mellem 2 kort i en dropdown, og så kan du instille dem forskelligt.
Men hvad mener du med at der er to maskiner der ikke skal indgå?
Avatar billede fjorbak Seniormester
27. oktober 2002 - 19:24 #2
Hej Fever

Jeg mener at 2 pc får faste IP/TCP adr. direkte fra routeren og indgår ikke i det netværk som ligger efter NT 4,

jf
Avatar billede fjorbak Seniormester
27. oktober 2002 - 19:40 #3
Fever du mener under netværk og hvad så???

jf
Avatar billede nbj1 Praktikant
28. oktober 2002 - 20:41 #4
isæt netkort og under network , protocoller , tcp/ip adapter er netkort et og to :)
Avatar billede fjorbak Seniormester
31. oktober 2002 - 17:50 #5
Ja det de er indsat, men findes der ikke en homeside hvor teknikken er nærmere beskrevet??

jf
Avatar billede nbj1 Praktikant
01. november 2002 - 05:25 #6
det er der sikkert jeg ved bare ikke hvor :) prøv at søge på det ellers køb boget netværk til MS windows NT4 server den er på dansk og ret god.
Avatar billede fjorbak Seniormester
30. december 2002 - 22:39 #7
tak
jf