Avatar billede niels36 Nybegynder
27. oktober 2002 - 00:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mp3 afspiller til bil

Går og tænker på at købe Mp3 afspiller til min bil.
Er der nogen der ved hvad jeg skal se efter og passe på der....tænker også lidt på røstelser, der må gøre den følsom.
Hvad prisleje og model man skal købe
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. oktober 2002 - 01:29 #1
Så sent som natten til tirsdag, fik jeg stjålet min bilradio. Siden da, har jeg været i gang med at undersøge hvad jeg skulle købe istedet.

Ét af mine krav er, at den skal kunne afspille mp3. Jeg har derfor både søgt en del på nettet, samt snakket med flere fagfolk. Entydigt har jeg fået at vide, at jeg skal holde mig fra de billige modeller.

Mit valg er faldet på en Sony CDX-mp30 - den kan fåes i Tapeconnection for ca. 2800,-

NanoQ
Avatar billede niels36 Nybegynder
27. oktober 2002 - 05:55 #2
Må jeg så spørge dig om, hvad der får dig til at tage det valg og ikke en Pioneer  ?
Har du f.eks. set nogen test af Mp3 afspillere til bil nogen steder  ?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
27. oktober 2002 - 07:44 #3
Vil du have en der kører fra en Harddisk eller bare fra cd-plader???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. oktober 2002 - 10:54 #4
Jeg vælger udelukkende Sony fordi mine sidste 2 bilradioer var Sony, og dem var jeg særdeles glade for. Pioneer ville sansynligvis have været mit primære valg. Kvalitetsmæssigt ligger de meget ens :)
Avatar billede p2 Nybegynder
27. oktober 2002 - 13:30 #5
Som rs2000 siger: Skal det være fra CD eller HD?
Avatar billede niels36 Nybegynder
27. oktober 2002 - 20:59 #6
Nu bliver man jo lidt nysgerrig...vidste ikke man kunne få den som HD til Mp3 afspiller til bil
Hvem føre da dem??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:07 #7