Avatar billede seje_reje Nybegynder
26. oktober 2002 - 17:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

title med asp

jeg tænke på om det kunne være muligt at lave titlen med asp altså på den måde at den skal hedde: <title>navn på side  -  også den side du er inde på </title>

den måde jeg havde tænkt mig det på var at sætte en variabel ind men hvad skal den være lig med. jeg ved hvordan det ser ud i php men... det hjælper mig ikke her..
hvis det kan lade sig gøre ville det være fedt ikke at skrive det i selve koden med ud fra adr. linjen skal den regne det ud!!!

/silla
Avatar billede justdoit Nybegynder
26. oktober 2002 - 18:07 #1
Er det noget med:

<% thispage = Forsiden %>

<title><%= thispage %></title> ??
Avatar billede seje_reje Nybegynder
26. oktober 2002 - 18:12 #2
nej.dk
Avatar billede justdoit Nybegynder
26. oktober 2002 - 18:14 #3
hvad?
Avatar billede seje_reje Nybegynder
26. oktober 2002 - 18:19 #4
noget med :arr=split (request.ServerVeriables ("script_name"),"/")
scriptname=arr(ubound(arr))
response.write scriptname

så mangler jeg bare at få fjernet *.asp

/silla
Avatar billede fiemming Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:29 #5
response.write( Replace(scriptname,".asp","") )