Avatar billede koxzist4r Nybegynder
24. oktober 2002 - 14:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nybegynder og vil gerne lave HP

Hey.
Jeg kan intet af alt det der smaret php,asp osv. kan lidt html men ikke meget, så ville jeg gerne hørre hvad folk vil anbefalde af progammer for en nybegynder, nogen der har nogle gode programmer og lidt gode pifs så ville den værre i vinkel :]

//KoXzI
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
24. oktober 2002 - 14:58 #1
Homesite er et udmærket program fra Macromedia www.macromedia.com...
Avatar billede sesam Nybegynder
24. oktober 2002 - 14:59 #2
dreamweaver
Avatar billede mike-p Nybegynder
24. oktober 2002 - 14:59 #3
Hvis du vil lave en .webbyen.dk eller en .subnet.dk er der en webside editor på på webbyen og subnet som er meget let at bruge
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 15:00 #4
Du skal da læse mere html... :)

Så kan du bruge programmer som:
TSW webcoder internationel 2 - www.tsw.dk
Stones Webwriter - Kan ikke link
Notesblok - Ligger da i Windows :)
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
24. oktober 2002 - 15:01 #5
eller EditPlus www.editplus.com
eller TSW WebCoder som er et dansk gratis produkt www.tsw.dk

Både Homesite, WebCoder og EditPlus har farvemarkering af din kode, hvilket er meget smart og gør det meget nemmere at finde rundt i koden.
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
24. oktober 2002 - 15:02 #6
kan lige supplere... link til Stones WebWriter : http://www.webwriter.dk/
24. oktober 2002 - 15:03 #7
Det kommer jo meget an på hvad du ønsker af funktioner på dit websted - og hvor langt du ønsker at bevæge dig væk fra "nybegynder"-niveauet.
Men en hurtig måde at komme i gang på er med programmet alle elsker at hade: FrontPage.
Start evt. her og lad det udvikle sig i den retning du ønsker.
Avatar billede neteffect Nybegynder
24. oktober 2002 - 15:04 #8
Lær det ordentligt - væn dig til at læse engelsk - brug bare notepad i begyndelsen.
http://www.w3.org/MarkUp/Guide/
24. oktober 2002 - 15:06 #9
...mange bud på at hjælpe dig i gang. Det er svært for os at give dig et godt råd, da vi alle er præget af de værktøjer vi selv arbejder med.

Mercedes-kørere anbefaler Mercedes - BMW-kørere anbefaler BMW
Avatar billede koxzist4r Nybegynder
24. oktober 2002 - 15:09 #10
Well, anyways jeg takker for jeres svar og tror jeg starter med guiden fra neteffect :] så derfor går mine point til ham. tak for hjælpen.