Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbn popupvindue når vindue åbnes

Hej,

Jeg vil gerne vide følgende:

Når jeg klikker på et link der åbner en ny side skal denne side åbne et popup-vindue uden statusbar og scrolling og alt det.

Hvordan gør jeg det?

Og lige en ting til: Er det muligt at få det vindue der åbner popuppen til at lukke sig selv efter popuppen er åbnet? (så vidt jeg ved er det bare noget med hvilken rækkefølge man skriver koden i - hvis det kan lade sig gøre..)

Det ville være rart med noget komplet kode ;)

Hvis der er noget i ikke forstod så bare spørg.

~ Psoriasis
Avatar billede 123abc123 Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:19 #1
sådan åbner du et vindue : <a href=# border=0 onclick=self.window.open('side.html','navn','left=100,top=100,height=465,width=400,resizable=no,status=no,toolbar=no,menubar=no,location=no')>
Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:27 #2
123abc123 >> Det er ikke den kode jeg søger..

Måske har jeg ikke forklaret mig godtnok..
Forestil dig en side. Når denne side er loadet færdigt åbner den automatisk selv et nyt vindue (ligesom en popup-reklame) - helt uden at man selv skal trykke på nogen links.
Avatar billede 123abc123 Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:28 #3
<body onclick=self.window.open('side.html','navn','left=100,top=100,height=465,width=400,resizable=no,status=no,toolbar=no,menubar=no,location=no')>
Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:36 #4
Jeg har snakket lidt med 123abc123 over ICQ, og han har sendt mig denne kode:

<body onload=self.window.open('side.html','navn','left=100,top=100,height=490,width=466,resizable=no,status=no,toolbar=no,menubar=no,location=no')>

(- Bare så i ikke "bliver snydt")