Avatar billede e-skape Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:27 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

To Logitech mus på en PC?

Halløj

Jeg har to Logitech mus, en ganske alm. PS/2 et-eller-andet (M-S48a), samt en USB Optical Wheel Mouse

Hvorfor kan jeg ikke køre med dem samtidig?

Jeg har hente nyeste MouseWare fra Logitech 9.73

Plz hjælp :)

Med Venlig Hilsen
eSKape
Avatar billede idm Nybegynder
23. oktober 2002 - 18:37 #1
Du kan ikke køre med to mus på en computer...

for hvis du beder den en mus om at køre til højre og den andet til venstre. så vil der ikke ske noget. derfor har man sikret at der kun kan køre en mus ad gangen...

Det er det samme der er jo heller ikke to ret i en bil... vel.
Avatar billede fido82 Nybegynder
23. oktober 2002 - 21:04 #2
du kan, hvis du er villig til at installe linux på din maskine
Avatar billede john0000 Nybegynder
23. oktober 2002 - 23:13 #3
Du kan sagtens køre med 2 mus, hvis de begge kører USB.
Avatar billede e-skape Nybegynder
24. oktober 2002 - 08:55 #4
Jeg har da kørt med en ps/2 og en usb på samme tid på en anden maskine?

net-base -> sæfølig har jeg da ikk tænkt mig at bruge begge mus på samme tid.. men sådan, skifte imellem dem, ikk? ex, ps/2-en til spil (ikke optisk)
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 08:58 #5
Man kan snildt køre med 2 mus.

Jeg har 2 Logitech selv, den ene på PS/2 den anden på USB.

Er nogen af dem trådløse?
Avatar billede e-skape Nybegynder
24. oktober 2002 - 09:48 #6
nix, begge har hale
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 09:56 #7
hmmm...jeg bruger slet ikke MouseWare, da de fungerer fint uden.
Avatar billede e-skape Nybegynder
24. oktober 2002 - 11:51 #8
okay så... Hvad OS bruger du?
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 11:53 #9
Win XP, men det virkede også fint på Win 2000
Avatar billede e-skape Nybegynder
24. oktober 2002 - 11:56 #10
nå ok... Jeg prøver så. Men når jeg nu har afinstalleret alle mus (i device manager, eller hvad den nu hedder, samt fjernet alt mouseware og den starter op, hvad vælger jeg så? Det den selv kommer med eller?

Jeg prøver...
Avatar billede e-skape Nybegynder
15. januar 2003 - 08:41 #11
Sorry, havde fuldstændig glemt det her spørgsmål

0's svar var 100% forkert... tillykke -- hehe :)
fido82's var heller ikke heelt rigtigt, ligesom john0000 ikke hjalp så meget.
Jeg fandt jo sådan set selv ud af det, men barto gar brugt mest tid på det.
el_barto, lægger du et svar?

//e-SKape

Ps, kører med 2 logitech nu, en usb og en ps/2 ... og det virker sq bare!
Fjernede alt mouseware, og installerede det igen :)
Avatar billede e-skape Nybegynder
22. januar 2003 - 16:48 #12
Nå, men såå... Hårdt og uretfærdigt deler jeg det ligeligt imellem jer.. alle var forkerte (eller ubrugelig.. Linux..)

el_barto .. Du havde chancen.. men nej.. vær lidt mere vågen..

Hygge..