Avatar billede meken Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:42 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Jeg VIL lære 10 finger systemmet eller tilsvarende!

Er der nogen der kan anbefale et godt program til at lære 10 finger systemmet, eller har nogle goe tips til hvordan jeg kommer til at lære det, jeg er 18 år, og har skrevet 2-3 finger systemmet i meget meget lang tid!
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:43 #1
du sætter pegefingerne på F og J knappen og så det jo bare at gå i gang :)
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:46 #2
Du kan jo bare selv øve dig!!
På F og J er der 2 prikker, der skal pegefingrende side, og så øver du dig bare i at få det hele til at hænge sammen.
Ellers kan du bruge programmet: TenFingers 3.71. Det kan lære dig det.
Du kan finde programmet her: http://download.com.com/3000-2051-2400223.html?tag=lst-0-2 .
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:47 #3
Det skal lige siges at det program "TenFingers 3.71" ER gratis.
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:48 #4
(tror jeg nok)
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:50 #5
Ellers hvis det er kan du bruge, Kid's Typing Skills 2.0 , DET ER Gratis.
Link: http://download.com.com/3000-2051-1685394.html?tag=lst-0-9
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:14 #6
hmmm det vel bare at forsøge  det siger næsten sig selv hvad fingre der hører til hvad for nogle knapper  og så det vel bare at forsøge  kan huske da vi lærte det i folkeskolen  fik vi da bare noget tekst vi skulle skrive  det var ikke så svært  men man skal selvfølgelig lige tænke de første uges tid  når man kommer fra 2 finger systemet :)
Avatar billede -simon- Nybegynder
23. oktober 2002 - 17:06 #7
Keyboard Pro er meget godt, og dansk. http://www.keyboard-pro.com/ftp/KBP209DK.exe
Avatar billede jefa Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:23 #8
Her er en del Typing programs shareware og freeware så find et der passer
http://www.staminapro.com/typing.htm
Avatar billede gsimo Nybegynder
24. oktober 2002 - 02:05 #9
Jeg kan godt lig 6 figre systemmet ...

1 finger til at skrive med, og 5 til at holde hoved =P
Avatar billede the_pagman Nybegynder
24. oktober 2002 - 18:09 #10
Jeg har et spil der hedder: TYPING OF THE DEAD. og her skal man skyde zombier for af vinde, og samtidig måler spillet hvad man rammer og hvor hurdigt man skriver... Det er det bedste Program jeg kender til at lære 10 finger system til.... Og så Koster det helder ikke ret meget.. TOTALT +
Avatar billede meken Nybegynder
23. november 2002 - 19:10 #11
har ikke tid til det i øjeblikket alligvel...
Avatar billede meken Nybegynder
23. november 2002 - 19:10 #12
svar
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. november 2002 - 19:12 #13
og hvad så ?  derfor skal de da have point dem der har hjulpet
Avatar billede Xelot Nybegynder
23. november 2002 - 19:17 #14
Hva nu hvis man har 11 fingre..?! findes der så et 11 fingersystem..?!
Avatar billede carsten08 Nybegynder
23. november 2002 - 19:19 #15
hvorfor fik de andre ikke points? deres svar virkede da også?
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. november 2002 - 19:20 #16
znup.dk  hvis du ikke var her ville eksperten være et kanont sted at være igen.
Avatar billede postbudet Nybegynder
17. august 2011 - 01:46 #17
Jeg har lært det via et program ved navn Keyboard pro ... www.keyboardpro.dk og det virkede supergodt. Prøvede et par stykker inden da men størstedelen var på engelsk og havde problemer med de danske bogstaver.