Avatar billede maleren Nybegynder
22. oktober 2002 - 19:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

brænder pogram

jeg mangler et brænder pogram til min gamle men stadige brugbare Phillips CDD 2600 brænder
Kan i måske hjælpe mig med at finde et pogram jeg kan bruge. som jeg kan hente på nettet
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. oktober 2002 - 19:54 #1
www.nero.com - koster dog penge... men er det bedste
Avatar billede zytax Nybegynder
22. oktober 2002 - 20:05 #2
ja nero er godt up2date og har alle de nyeste drivere, plus det er et rigtig godt begynder program, er nemt at finde ud af :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. oktober 2002 - 20:09 #3
flot at lægge det som et svar, zytax! tsktsk
Avatar billede zytax Nybegynder
22. oktober 2002 - 20:13 #4
hehe, er træt bær over med mig, jeg handler på instinkter ;)
Avatar billede kraka Nybegynder
22. oktober 2002 - 21:15 #5
Ti Hi ja nero er bedst :-DDDDD
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. oktober 2002 - 21:44 #6
*ER provokeret* ;)
Avatar billede kraka Nybegynder
22. oktober 2002 - 22:02 #7
Ti Hi det var da også det sjove. Men egentlig behøver man det jo ikke hvis man vælger at køre XP. Men igen nu kender vi jo Nero så godt ik'
Avatar billede maleren Nybegynder
24. oktober 2002 - 07:21 #8
jeg tænker måske mere på et free pogram.
kan i hjælpe
Avatar billede phoner Nybegynder
24. oktober 2002 - 07:32 #9
Avatar billede zytax Nybegynder
24. oktober 2002 - 16:55 #10
phoner > han kører windows XP og winXP bruger Adaptec's eller Roxio som de nu hedder, som base for deres eget Brænder program. Det eneste jeg kan sige om det er at jeg har fundet nogle problemer med Rewriteable funktionerne men de skulle være rettet. ;)
Avatar billede maleren Nybegynder
25. oktober 2002 - 20:14 #11
>phoner: Opret et svar, så får du points.