Avatar billede unipeg Nybegynder
22. oktober 2002 - 09:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

.NET, C# og InterOp-problem

Hejsa.

Jeg har et problem i følgende scenario:
På en html-side bor en WinForm (en WinForm User Control), som skal kommunikere med denne html-side. Vha. interop fyres events af som kan opfanges af javascript på html-siden. Følgende opskrift er brugbar i den sammenhæng:

http://www.sellsbrothers.com/tools/winformsweb.pdf

Det virker helt fint, så længe der er tale om at winform'ens hovedtråd trigger disse events. Hvis en underlæggende tråd prøver det samme får jeg en exception som lyder:

Object does not match target type.

Stack trace giver:

  at System.RuntimeType.InvokeDispMethod(String name, BindingFlags invokeAttr, Object target, Object[] args, Boolean[] byrefModifiers, Int32 culture, String[] namedParameters)
  at System.RuntimeType.InvokeMember(String name, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object target, Object[] args, ParameterModifier[] modifiers,
CultureInfo culture, String[] namedParameters)
  at System.RuntimeType.ForwardCallToInvokeMember(String memberName, BindingFlags flags, Object target, Int32[] aWrapperTypes, MessageData&msgData)
  at PushClientComponent.IMyEvents.NewDataEvent(String arg1, String arg2)
  at PushClientComponent.PushClientComponent.dataReceived(String objectId, String data) in blablabla.cs:line 161

Dimsen er kodet i C#.
Hvad søren gør jeg? Er det en fejl i .NET oder?

Mvh,
    Per
Avatar billede moebius Nybegynder
22. oktober 2002 - 09:15 #1
Du skal lige lukke det ene spørgsmål!!!
http://www.eksperten.dk/spm/273413
Avatar billede unipeg Nybegynder
22. oktober 2002 - 09:17 #2
Jeg lukker lige det ene spørgsmål.
Avatar billede moebius Nybegynder
22. oktober 2002 - 09:23 #3
Tak.