Avatar billede martin_v Nybegynder
02. oktober 2000 - 09:29 Der er 4 kommentarer

Admin over internettet

Hej Eksperter
Jeg har et webhotel med tilhørende SQL-Server
i øjeblikket bruger jeg Interdev 6.0 til at administrere databasen. Findes der nogle smarte værktøj som kan bruges med fordel til det samme
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2000 - 11:20 #1
Du har ikke mulighed for at bruge deres egen \"enterprise manager\" ?

Alternativt har jeg hørt at VisualC skulle være god til netop det.

/ Lars
Avatar billede kbjorn Nybegynder
05. oktober 2000 - 12:32 #2
Du kan eventuelt bruge VNC Viewer for at få direkte adgang til SQL Serveren...
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
06. oktober 2000 - 09:25 #3
Hej martin_v

Har du ikke selv MS SQL Server? Hvis du har, kan du bruge Enterprise Manager og Query Analyzer.
Avatar billede jackez Nybegynder
13. januar 2001 - 11:47 #4
Jeg administrer mit webhotels database med MS SQL 7 via Enterprise Manageren der følger med MS SQL 2000 og det virker bare perfekt. Hvis man laver sit eget program (mit er lavet i delphi via ADO) så er det muligt at administrere sin database uden at have SQL Server installeret.